dimarts, 14 d’abril del 2020

2n - GODÀS A CASA - ENDAVANT AMB EL TERCER TRIMESTRE!



Desitgem que tothom estigui en bones condicions de salut i que hagueu pogut gaudir d’aquesta Setmana Santa a casa.

Comencem un trimestre que serà excepcional en molts aspectes, però en el que intentarem mantenir l’activitat diversa de tots i cadascun dels alumnes.

Per aquest motiu, a partir d’avui rebreu una trucada per comentar el pla de treball del tercer trimestre.

En aquest pla és important organitzar-nos bé el temps a casa ja que hi ha d’haver estones per a tot, també per a treballar el que es proposa de l’escola. Cada família té unes circumstàncies diferents i, en som plenament conscients, per aquest motiu és fonamental l’organització.

Les dues primeres tasques que us encomanem, i que ens agradaria que ens féssiu arribar són les següents:

1- Durant els últims dies hem estat proposant que preparéssiu el poema sobre l’Espai. Ara ha arribat l’hora d’escriure’l i il·lustrar-lo i enviar-nos-el al correu que us hem facilitat del tutor o tutora.

2- Des de l'àrea de valors, mensualment us proposarem alguna tasca. Com que ens agraden molt els vostres comentaris al bloc avui us proposem que ens escriviu quin horari seguiu en el vostre dia a dia a casa i així podreu donar idees als vostres companys i companyes per la millor organització. No us descuideu cap moment del dia, perquè tots són molt importants…

Carregueu-vos de força que comença el tercer trimestre!

Estem en contacte!

Úrsula, Silvia i Jose


30 comentaris:

  1. Bon dia, sóc l'Aarón Mejías.
    Aquests dies a casa faig un horari diferent de quan vaig a l'escola. M'aixeco una mica més tard, a les 8:30 i normalment ho feia a les 7.
    Esmorzo a taula amb tota la família. Ens rentem les dents, em vesteixo i em rento les mans que ara és molt important pel coronavirus.
    Després, a les 10 faig la feina del blog de l'escola i fitxes i activitats que em mana la mama. Fem matemàtiques, llegim, mirem videos. A la una ajudo a preparar el dinar, sobretot preparo taula i ajudo a vegades dins la cuina a pelar les verdures.
    Després de dinar recollim i juguem una mica a jocs de taula, al monopoly, al tres en ratlla, als escacs, a cartes, a blocs...una mica de tot. A les 5 i mitja ens posem a fer gimnasia amb la mama i la Nora i quan toca fem el repte del cole....
    A les 7 ens dutxem i juguem a la banyera amb la Nora i començem a preparar el sopar. A les 8.30 sopem i mirem després una mica els dibuixos o una peli.
    Sobre les 9.30 o les 10 ens anem a dormir... tot i que a vegades em costa una mica.
    Trobo a faltar anar al cole i veure als meus amics i amigues. Estar amb ells i jugar. Encara que em tingui que aixecar més aviat vull tornar al cole.
    Molts petons als meus amics i amigues i a tots els meus mestres del cole i del menjador.
    Aarón Mejías.

    ResponElimina
  2. Hola soc el Roc Reig aquets dies a casa m’ho passo molt bé, encara que tinc moltes ganes de tornar a l’escola i veure als meus amics i a la Sílvia i la resta de mestres.
    El meu horari d’aquests dies és:
    - Cap a les 9’30 m’aixeco i esmorzo .
    - Em rento i em vesteixo
    - Miro la tele 15 minuts.
    - Després em poso a fer Deures, una 1 hora i mitja més o menys.
    - Quan hem acabat menjo un a mica
    - I Després amb els pares fem alguna activitat de Moviment, una mica d’exercici.
    - Jugo amb la meva germana.
    - Al migdia paro taula i dinem cap ales 2.
    - Després de dinar descansem una mica i també mirem la tv.
    - Cap a les 5 llegim una mica, a vegades sol, altres amb l’ajuda dels pares.
    - Cap a les 5’30 bereno.
    - Després estudio Música.
    - Al acabar la feina del conservatori fem Manualitats en família.
    - Després jugo 15 minuts a la tablet.
    - A es 8 sortim cada dia a aplaudir al balcó i escoltem una mica de música que posen els veïns.
    - Ens dutxem
    - Sopem i mirem una mica la televisió amb els pares i amb la meva germana.
    - Cap a les 10 o 10’30 ens anem a dormir.
    Aquest és el meu dia a dia !!!!

    ResponElimina
  3. Hola soy la nayara mi horario en el confinamiento a cambiado un poco pero aquí os lo explico
    Me levanto sobre las 9.30 almuerzo y veo un rato la tele,luego me pongo a hacer deveres con mis hermanos y mis padres, y sobre la 1.30 comemos y después de comer vemos una peli en familia cuando acaba nos ponemos a hacer gimnasia online que le hacen hacer a mis hermanos por el futbol y aprovechamos y lo hacemos juntos y después ala ducha cuando acavamos a jugar un rato alo que queremos y la cena y a dormir algún día hacemos algo diferente pero por norma intentamos seguir un abito

    ResponElimina
  4. Bon dia sóc el Guillem,
    aquests dies seguim un horari una mica diferent de quan anem a l'escola, però ens anem adaptant una mica tots!
    Coses que faig:
    - Em desperto una mica mês tard, sobre les 10:00, sóc una mica dormilega.
    - Esmorzo i així parlem una estona tota la família.
    - A continuació em vesteixo i em rento la cara i les dents.
    - Després estudio una estona, més o menos una hora o hora i mitja, fent les tasques de l'escoba (els reptes, les multiplicacions, jocs per aprendre).
    - Descanso fins l'hora de dinar (jugant amb les joguines, amb el meu germà, surto a la terrassa perquè em toqui el sol).
    - Després dinem tots junts.
    - Després de dinar miro una estona la tele o la tablet.
    - A continuació repasso les taules de multiplicar tot jugant amb la meva àvia o llegeixo una mica una col·lecció de llibres que es diu "Otto Terremoto", que és molt divertit.
    - Bereno i miro la tele o jugo amb el mòbil o la tablet.
    - Juguem una estona amb la família, a jocs de taula (com el Ahorcado) o fem lluites amb el meu germà i fins i tot juguem a bàsquet.
    - També fem una estona d'esport amb els meus pares.
    - Després faig un bany.
    - I sopem.
    - Mirem alguna pel·lícula o fem alguna partida a cartes, com a l'UNO, el Tripolo, A los Monos Locos
    - I a vaig a dormir, tot i que ara vaig a dormir una mica més tard
    Alguns dies podem caviar una mica l'horari com per exemple els caps de setmana!
    De moment tot va bé!
    Espero veure'ns aviat!

    ResponElimina
  5. Bon dia, sóc el Gerard Espilez.
    Jo m´aixeco a les 9:30 i miro mentre esmorzo a la tele "Aprenc a casa" després faig deures ja que els meus pares m´han fet un "horari de confinament" semblant al del cole.
    Al migdia dino amb els meus pares, després miro una mica la tele i torno a fer deures.
    Al acabar jugo una mica a la consola, aprofito per jugar o be miro una pel·lícula i quan acaba llavors faig gimnasia després vaig a la dutxa i sopem tots junts per després anar a dormir.
    Els dies em passen molt ràpid però vull tornar al cole aviat!
    Petons petons...!
    Adéu, amics i amigues.

    ResponElimina
  6. Hola, sóc la Maria Sanjuan.
    M'aixeco de dilluns a divendres a les 8.30h i em vesteixo. Esmorzo amb els meus pares i després em rento les dents. De 9 a 10h miro el programa de aprendemos en casa, al canal clan. Després repasso les taules de multiplicar de l'1 al 10. Llegeixo, faig alguna activitat del blog si hi ha i faig activitats amb les aplicaciones lingokids i bmath que m'agraden molt! Dino cap a les 13.30 o 14h i per la tarda jugo i de vegades ens fem videotrucades amb amics o amigues, fins l'hora de sopar i a dormir!
    Petons!

    ResponElimina
  7. Bona tarda sóc Carla Salvo, els meus hábits a casa son els següents:
    Me desperto a les 8h/8:30h,vaig al lavabo a rentar-me la cara, les mans, les dents.
    Después esmorço amb la meva germana mentres mirem la tele, jugo i miro videos a la tablet, vaig repasant les taules del 1 al 3 (de moment) Llegeixo bastant contes que tinc a casa, m'agrada molt fer amb la mare sopa de lletres, jugo molt amb la meva germana,faig exercici al menjador o a l'habitació i ahir vam menjar la mona que vam fer amb els pares, espero que esteu tots bè, una abraçada a tots!

    ResponElimina
  8. Hola a tots, soc l, Adrian.
    Doncs jo ara m,aixeco sobre les 9 i esmorzo mentres miro una mica la tele i despres em vaig a rentar les dents,la cara i en vesteixo ( jo no entenc perque he de vestir-me... Pero la mama emb vol veure guapo a casa...).Despres jugo un ratet a la consola i sobre les 11 comencem la feina, faig les tasques del blog o lo que em prepara la mama per repasar les mates o alguna comprensió lectora i tot seguit fem gimnasia amb la meva mare i el meu germa Alex,aquest rato m,agrada molt!!! Despres ens tornem a rentar una mica i ajudo a la mama a preparar la taula per dinar.
    Al acabar de dinar mirem un ratet la tele i jugo amb la tablet fins a les 16:30 o 17 que sortim a la terrassa a berenar en familia i comença la part mes divertida del día, junguem tots junts a jocs de taula o be fem alguna gincama o juguem a dardos o básquet... i sobre les 19:30 anem a la dutxa i tot seguit a sopar, me prenc un nesquik i anem cap al llit,pero abans de dormir, com sempre llegeixo una estona amb la mama i a vegades amb el meu germa tambe!!! I els Divendres i dissabtes son els dies de cine, aixi que despres de sopar i llegir veiem una peli en familia!! Els Divendres la trío jo i els dissabtes l,Alex!!!
    M,Ho paso molt be a casa, pero tinc ganes de veure las companys, aixi que espero que aviat poguem tornar tots a l,escola.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  9. Bona tarda,
    Sóc la Jana Dalmau i tot i que cada dia no és igual, més o menys el meu horari és aquest:
    Em desperto sobre les 10, esmorzo, després em rento les dents i la cara i em vesteixo.
    Durant el matí tinc temps lliure per jugar amb les meves joguines, fer jocs a l'ordinador i recollir la meva habitació.
    A les 14 hores dino i ajudo a la mare a parar i desparar taula. Després de dinar faig relax i miro una pel.lícula.
    Per la tarda faig deures, els que manen a l'escola i sino la mare em fa fer sumes, restes i llegir i també fem un campionat de tables de multiplicar fent un joc (cada 5 encerts seguits menjo una patata/chip, si fallo a la primera,segona....i no arribo als 5 encerts seguits, es menja una patata la mama i he de tornar a començar de zero, és molt divertit!!!
    Després faig video trucades amb els amics i amigues de l'escola i parlem una estona ja que els trobo molt a faltar.
    Sobre les 9 de la nit sopem, després veig la tele i a dormir.
    També faig una mica d'esport i he fet circuits per casa i si fa sol, surto al balcó.
    Tinc moltes ganes de tornar a l'escola i veure a tothom.

    ResponElimina
  10. Hola sóc l'Aleix,
    jo tambè faig moltes coses durant el dia.
    Ens llevem a les 7 del matí i esmorzem. A les 9 fem exercici durant mitja hora amb el programa de la 2 "muévete en casa" i acabem molt cansats. Desprès durant el matí fem diferentes activitats, dibuixem, pintem, juguem a qualsevol cosa i mirem la tele. A les 2 del migdia dinem tots plegats i parlem de moltes coses. Desprès de dinar fem deures de matemàtiques, llegua, lectura.... i mirem el bloc de l'escola i ens agrada molt les activitats que poseu.
    Quan acabem de fer deures, podem tornar a jugar i a fer el que volguem fins a les 8 de la tarda ja que llavors sortim al balcó a aplaudir i saludem desde allí al Jordi Osuna ja que el veiem desde el nostre balcó.
    Desprès sopem per allà a les 8 i mitja i desprès mirem la tele o dibuixos a la tablet fins a l'hora de dormir per allà a les 9 i mitja.
    Espero ens tornem a veure aviat, a l'escola m'ho passo súper bé!!!!

    ResponElimina
  11. Hola soc la Berta,
    Aquests dies que no vaig a l'escola m'aixeco entre 8-8'30 i esmorzo mirant la tele. Despres em vaig a vestir em rento la cara i ja estic preparada per fer els deures.
    Quan acabem de treballar, jugo una mica amb els meus germans: fem circuits, correm per casa...Cap a la 13'30 dinem tots junts. Quan acabo de dinar miro un ratet la tele.
    Per la tarda sortim al balcó perquè ens toqui una mica el sol i l'aire, allà juguem, pintem, llegeixo...
    A les 7,30 de la tarda mes o menys, em dutxo i cap a les 8,30 de la tarda sopem. Després de sopar miro un ratet la tele, i cap a les 9,30 del vespre me'n a dormir.
    Una salutació per totes i tots.
    Berta

    ResponElimina
  12. Hola soc la Maria Carrillo, a casa intentem seguir un horari que es aquest.
    M' aixeco sobre les 9.30h esmorzo i despres hem rento i hem vesteixo.
    A les 11h mon germa i jo juguem una estona a jocs de taula, musica...
    Sobre les 12.30h fem l'hora de lectura per mes tard ajudar a la mare a fer el dinar i parar i desparar la taula.
    Despres de dinar mirem la tele o la tablet un rato fins les 16h que ens fiquem a fer deures del bloc, de l'academia d'angles o els que hem fiquen els pares.
    A les 19h fem gimnasia en familia, quan acabem ens dutxem, ajudem als pares a fer el sopar. I a l'acabar de sopar faig un ratet de hamma, un joc de construir figures amb boletes de colors que hem relaxen molt i sobre les 22.30h a dormir.
    Petonets

    ResponElimina
  13. Molt bé nois i noies!

    Sou molt organitzats i això ens anirà molt bé per poder seguir aquest tercer trimestre a distància.

    Sabeu trobar estones per fer activitats ben diferents i, sobretot, sabeu passar-ho bé amb la família. Segur que no feu enfadar gaire els pares i mares.

    Volem saber com us organitzeu la resta de companys i companyes!

    Endavant!

    Úrsula, Silvia i Jose

    ResponElimina
  14. Molt bones soc el Jan, aquestsdíes a casa hem intentat Fer una rutina per no estar tant aborrits.
    A les 8de matí hem desperto, esmorço , ens renten i ens canviem de roba.
    Ajudem a la mamá a recollir tot lo de la taula.
    Miren una mitja hora la tele.
    A les 10 h ens fiquem a fer deures unes dos horetes. Mirant el blog i coses q la mamá ens dibuja i ens fa llegir o escriure.
    A l'hora de dinar, depén que siguió ajudem a la mamá a cuidar i fiquem la taula per dinar sobre les 13h.
    Després de dinar la meca meca germana i jo juguem a hice de taula con el uno, el comebolas, parchís o simplement amb els jocs que tenim.
    A les 17h entre berenem miren una mica la tele i després pintem o Fem manualitats.
    A les 19 ens dutxem i ens preparen per ajudar a Fer sopar.
    A les 20:30-21:00 sopem en familia, miren una mica la tele i,a ens rentem i a les 22:30 ens amén a dormir.

    ResponElimina
  15. Bon dia, sóc el Roc Butia.
    Em llevo a les 10h del matí. Després esmorzo i em vesteixo. Ens barallem amb el meu germà perquè sempre em molesta. A les 12h faig els deures fins a les 13 o 13,30h. Dino a les 14h i després miro la tele o jugo amb la tablet fins a les 17h. Surto al balco a fer bombolles o jugo amb els legos. A les 19,45h engego la tele per mirar ninjago. Després sopo, llegim un conte i vaig a dormir a les 10,30 o 11h. Em costa moltíssim dormir-me, mai tinc son excepte al matí. Una abraçada!!!

    ResponElimina
  16. Hola bon dia a tots i totes! Soc el iker carbelo i explicaré com portem la rutina a casa.

    Ens aixequem sobre 9h amb la cançó de, bondia al dematí i esmorzem tots junts explican les tasques que farem cadascú durant el dia.

    A les 10h aproximadament hem poso roba còmoda per estar per casa i comencem a fer neteja.

    Ales 11h hem fico a fer deures miran el blog i llegeixo una miqueta i cuan acabo tinc una estoneta de "ESBARJO"

    Ala 13h ajudo ala mare a fer el dinar i parar taula, dinem aproximadament a les 14h i cuan acabem de dinar mirem una pel·lícula tots junts, mentre la tata s'acaba dormint...

    Per la tarda repaso les taules de multiplicar, les domino casi totes ja! I repaso el cuadern de matemàtiques i m'afegeix diferents problemes a resoldre la mare.

    Sobre les 19h hem fico a tocar el piano a la terrassa i la veïna hem mira i anima a tocar ni més.

    Ales 20h donem les gràcies a totes les persones que lluiten contra el bicho, ja siguin treballadors o persones afectades, però, en especial, aplaudeixo a la meva yaya, que es la nostra guerrera i cuide a persones que estan malaltes.

    Ales 20:30h toca ducha! I com cada dia hem ducho sol i ajudo a la meva germana petita a portar tota la roba al cubell de rentar.

    A les 21:00h sopem tots junts miran una pel·lícula que elegeix qui te més punts al calendari ( tenim un calendari on estan totes les tasques del dia, qui les cumpleix totes correctament elegeix la película del sopar.)

    Un cop finalitzada la pel·lícula toca rentar-se les dents, després la mare ens llegeix un compte on els protagonistes som nosaltres, pero estem tant cansats que tanquem els ulls ràpid.

    ResponElimina
  17. Hola a todos, soy el Joel Poyatos.
    Ahora me levanto más tarde y mi despertador es mi perro Copito.
    Después de desayunar hago los deberes hasta la hora de comer, donde comemos todos juntos y yo ayudo a poner la mesa.
    Después de comer me pongo a jugar a la play o al móvil.
    Más tarde meriendo y con mi hermana y m madre hacemos gimnasia, circuitos, bailamos o hacemos yoga.
    También me entretengo jugando con mi perro.
    Antes de cenar me toca ducha y después de cenar todos juntos vemos la tele.
    Después de eso me toca ir a dormir.

    ResponElimina
  18. Hola! Soy el Pol.
    Mi hermano y yo madrugamos mucho cada día, entre las 7 y las 7:30 ya estamos despiertos. Desayunamos todos juntos y después, a las 9, veo el canal Clan para ver las materias que tocan cada día. A las 10 me lavo los dientes y me visto y me pongo a hacer los deberes del cole que toquen ese día: mates, inglés, actividad física...
    A media mañana, entre 11 y 12, salimos a almorzar al balcón y después, si ya he acabado los deberes, juego hasta la hora de comer.
    Después de comer solemos ver una película y por la tarde toca jugar, hacer deporte, merendar, un ratito la play o el móvil...hasta la hora de la ducha.
    Después, entre las 20.30 y las 21h, toca cenar viendo algunos dibujos, lavarnos los dientes, leer un cuento o cantar alguna canción y a dormir hasta el próximo día!!

    Os echo mucho de menos a todos!

    ResponElimina
  19. Hola soc el Hugo Márquez. Sempre em llevo ales 8, fai pipi, esmorzo i em vesteixo pero no se perque me de vestir si estem a casa. Després ales 9 jugo a les tecnologies i ales 10 fai els deures. A la 1 dino i ales 3 jugo a la consola o acabo els deures que he de fer del cole. Després ales 5 fai esport i a les 7 em banyo. Ales 8 sopo i a les 10 em vai a dormir. El divendres i disabte miro películes després de sopar.

    ResponElimina
  20. Molt bé nois i noies!

    Els que heu escrit avui continueu demostrant que sou organitzats i sabeu aprofitar el temps per fer tot tipus d'activitats.

    Segur que algun dels vostres amics i amigues de 2n us han donat bones idees per fer a casa vostra.

    Esperem rebre més comentaris...

    Úrsula, Silvia y Jose

    ResponElimina
  21. Hola sóc el Jordi.O.
    Em llevo a les 8, esmorço, faig el llit, em rento i em vesteixo.
    De 10 a 11:30 faig com al cole, mates, llegir i escriure.
    Després temps lliure fins l'hora de dinar i peli fins a les 16.
    De 16 a 17:30 projectes, anglès o esport.
    Bereno i de 18 a 19 jugo a la Wii o jocs de taula.
    De 19 a 20 dutxa i endressar.
    A les 20 sortim al balcó a aplaudir i saludo a l'Aleix que viu davant.
    Després ajudo a fer el sopar i parar la taula.
    Entre 20:30 o 21 sopo i miro la tv.
    I a les 21:30 o 22 em rento les dents i a dormir!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  22. Buenas tardes
    Soy la ISRA, te dare una idia como pasara mi dia en casa.Mi horario a cambiado un poco pero aqui os lo explico"Me levanto a las 9 :30 almuerzo despues voy a hacer los debers del cole que toqen cada dia.Alas 1:30 comemos y despues yo y mi hermana jugamos con la wii,y luego nos ponemos a hacer gimnasia online.Antes de cenar me toca ducha y despues de cenar mi abuela nos cuenta un bella historia y dormimos"

    ResponElimina
  23. Hola soy Emma:
    Me levanto a las 9 de la mañana y voy a desayunar,después me visto y me lavo.A continuación miro el blog del cole y después mi madre me pregunta las tablas de multiplicar,y leo un libro con mi padre.
    A las 2 comemos todos juntos.Por la tarde veo un poco la tele y hago una manualidad con mi hermano.
    A las 6 toco la trompeta ,a las 7 hago un poco de ejercicio ,a las 8 salgo a aplaudir y a las 9 salimos todos a la terraza a bailar con linternas, despues me ducho y a las 10 ceno y veo el Hormiguero,cuando termina me voy a la cama.

    ResponElimina
  24. Hola soc el Biel Volta el meu horari ës :
    -M'aixeco a les 9:30 mes o menys i esmorzo.
    -Rento dents, cara, em pentino i em vesteixo
    -La mare em deixa 30 minuts per veure la tele
    -Desprês em poso a fer deures 1 hora o 1 hora i mitja
    -Cap a les 13:30 o 14:00 dinem tots junts,quan acabem mirem la tele
    -A la tarde cap a les 17:00 llegim una mica
    -Desprës bereno i juguem a jocs, a la Wii,fem esport,depën del dia ...
    -Tot seguit em dutxo i ales 20:00 sortim al balcö a aplaudir
    -Sopem a les 21:00, miren un rato la tele i a les 10:30 a dormir
    Us trobo a faltar.
    Petons

    ResponElimina
  25. Bon dia nois i noies!

    Els que sou ben matiners ja teniu la nova proposta al bloc. Sou molt organitzats i això és molt important en aquests dies de confinament.

    Desitgem llegir l'organització del que encara no l'heu publicat...

    Fins aviat!

    Úrsula, Silvia i Jose

    ResponElimina
  26. Hola soc l'Edgar Jimenez sempre em desperto abans de les 9:00 mentrestant preparen l'esmorzar jugo una mica amb joguines. Despres d'esmorzar em vesteixo i faig llits.
    Al mati, a vegades estem a dins fent deures del col·legi i altres estones fora al balco jugant amb pinces perque ens doni el sol i agafar aire.
    Al migdia cuinem i parem la taula amb el pare i despres dinem. Mentres el Izan i la Aran que son els meus germans fan la migdiada miro una mica la tablet.
    A la tarde berenem i despres a
    vegades pintem, mirem la tele i ballem i altres cops llegim, fem gimnasia i organitzem circuits per casa.
    A les 20:00 fem palmes al balco i ens dutxem. Mes tard sopem, veig un tros de pelicula i anem a dormir.
    Fins aviat!!

    ResponElimina
  27. Hola sóc el Miquel Oliver, el meu horari diari és:
    M'aixeco cap a les 8-8:30, em rento la cara, les mans i em vesteixo.
    Desprès esmorzo i començo a fer els deures fins a l'hora del pati, es que ho faig una mica com el cole, i abans de dinar un ratet més.
    Cap a les 3 em torno a ficar sobretot amb els deures de música del conservatori i el que m'ha quedat de les tasques del matí. Abans de berenar una mica d'esport, taekwondo,circuits, zumba...i cap a les 7 em fico amb el meu germà a jugar amb la tablet i els amics on line. Això si, a les 8 aplaudim al balcó.
    A les 9 a sopar i si toca dutxa doncs ho faig abans.
    Cap a les 10:30-11 a dormir.
    Petons

    ResponElimina
  28. Molt bé nois i noies!

    Demostreu que sou molt organitzats i així no hi haurà qui us aturi...

    Avui us hem fet un recordatori per tal que acabeu d'escriure els vostres poemes.

    Fins aviat!

    Úrsula, Silvia y Jose

    ResponElimina
  29. Hola sóc Ona.
    Pel mati m´aixeco a les 8.30¡em rento, em vesteixo i esmorzo.
    A les 9.00 Veiem la classe de la tele.
    Desprès tenim un ratet per jugar i desprès fem una mica de lectura i escriptura.
    A la 1.30 Ajudoa a possar la taula. Dinem i quan acabem jugo amb el meu germà.
    per la tarda repassem les taules de multiplicar i fem gymnassia.
    Despre a la dutxa,sopar i tele.Al vespre dormi
    un peton a tohtom





    ResponElimina
  30. Hola sóc IAGO.
    Aquets dies a casa m´ho passo molt be pero quan tornarem a l' escola??
    coses que faig
    8.30 m'aixeco,em rento i,em vesteixo i esmorzo.
    Despres de esmorzar miro l' escola dela tele y despres descansem una estoneta,uns quinze minuts. despres fem una mica de deures,cada dia una cosa diferent i videos en anglés
    A la 1.30 dinem.
    Despres jugo amb la meva germana.
    Per la tarda repasso les taules de multiplicar i fem gimnastica.
    Despres dutxa, sopar i tele
    Adeu una abraçada

    ResponElimina