dijous, 23 d’abril del 2020

1r i 2n - GODÀS A CASA - DIADA DE SANT JORDI.




Avui és Sant Jordi i el viurem d’una forma ben especial.

En primer lloc us presentem els treballs que heu fet:

Hecho con Padlet



Volem que avui el bloc s’ompli de poesia amb les vostres propostes. Heu escrit poemes molt bonics. Uns a ordinador, uns altres molt ben escrits a mà i amb il·lustracions de tot tipus. Us felicitem i us animem com sempre a no deixar de gaudir de la lectura i l’escriptura.

Us presentem el recull dels vostres poemes i us animem a que graveu com llegiu el vostre poema a https://vocaroo.com/ i compartiu l’enllaç als comentaris…
Serà divertit escoltar-vos els uns als altres!






A més a  més, no us podeu perdre l'exposició de treballs que hem publicat a la web de l'escola.

Però una diada com la d’avui mereix ser celebrada i us fem moltes altres propostes per tal que gaudiu de la lectura i la tradició.

Per començar, aquí teniu l’enllaç per tornar a reviure la Llegenda de Sant Jordi.



https://www.youtube.com/watch?v=gJGsn6a9Cic

I per continuar alegrant-nos el dia ara podeu cantar i gaudir amb la cançó del grup El Pot Petit “Sant Jordi, vine aviat”




https://www.youtube.com/watch?v=___3Vi2xA6Q

Finalment un capítol de Les tres Bessones: “Sant Jordi i el drac”



https://www.youtube.com/watch?v=IAJ8-pxoBAU




Us proposem també un seguit d’activitats i us convidem a visitar les propostes de la web http://www.edu365.cat/celebracions/santjordi/index.html?page=1 del Departament d’Ensenyament.



També us animem a gaudir del Setmanari “El Tricicle”, al qual l’escola està subscrita, i que a la seva web està publicant el contingut en obert durant el confinament. Ha publicat un especial de Sant Jordi:

http://eltricicle.cat/index.php/ca/el-tricicle-pel-confinament/item/download/1412_904a99cd4c655f8e24917035a6859e02


A continuació us proposem aquesta sopa de lletres on trobareu 10 paraules relacionades amb la llegenda i la diada de Sant Jordi. Els dibuixos et poden donar pistes.



També podeu fer-la online:
 



Voleu descobrir un poema de Sant Jordi? Ordena bé les síl·labes i descobreix les paraules amagades.

A la llibreta, podeu escriure el poema amb les paraules ben escrites. Has d’escriure un títol ben bonic i decorat i fer molt bona lletra amb el llapis ben afilat. Recorda començar amb lletra majúscula i acabar amb un punt.

Sabeu que aquests dies de confinament també podeu continuar gaudint de les Biblioteques Públiques a https://catalunya.ebiblio.es/opac on trobareu molts llibres per poder llegir en préstec online.

Podeu veure moltes recomanacions de lectures al twitter de l’escola @FredericGodas. Esperem la vostra!

Per acabar, us heu preguntat mai quants llibres teniu a casa vostra? Quin és el que té més pàgines? Quin és el vostre llibre favorit? I el dels vostres pares? Quins llibres llegien quan eren petits?

Si trobeu resposta a aquestes preguntes podeu escriure-les als comentaris i compartir-ho amb tots els companys i companyes. Estem molt contents i contentes amb els vostres comentaris perquè veiem que treballeu molt.

Feliç Diada de Sant Jordi!

Mestres de Cicle Inicial






93 comentaris:

  1. Molt bonics els poemes i dibuixos de tots els nens i nenes del cicle inicial! I els treballs manuals fantàstics! Sou unes i uns artistes!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tens tota la raó, les senyoretes i mestres del Cicle Inicial estem molt orgullosos i orgulloses de totes les nenes i tots els nens i amb la feina que fan. Felicitats i petons!!!

      Elimina
  2. Respostes
    1. - SOPA DE LLETRES: Cavall,cavaller,escut,llança,drac,prinsesa,parades,llibres,castell,rei,roses.
      - Poema:
      SANT JORDI
      Ja arriba la diada
      amb llibres a cada parada
      i una rosa vermella
      per a la prinsesa estimada.
      Tinc molts llibres,el que te mes pagines es: Cocina divertida para niños amb 127 pàgines.
      El llibre que m'agrada més es: Les princeses també es tiren pets.
      i la meva mare llegia varis contes clàssics; com la ventafocs, Aladin, Mortadelo i Filemon...

      Ens han agradat molt els poemes i dibuixos dels meus companys.

      Elimina
    2. Ares! Que matinera a fer les activitats i contestades correctament.
      Que bé que t`has gravat llegint el teu poema, ho has fet molt bé.
      Estic contenta que llegeixis molts llibres.
      He que són bonics els poemes i dibuixos dels comapñanys/es?.
      L'Encarna i jo ens han agradat força!!
      Petonets!

      Elimina
  3. Bon dia a tots i totes!
    Sóc l'Eladi i us desitjo una bona diada de St.Jordi! Aquest any toca fer-la a casa... Ens han agradat molt tots els poemes i dibuixos que heu fet! Moltes gràcies pel recull i per les activitats tan boniques que heu penjat. Aquí us deixo l'àudio del meu poema, espero que us agradi.
    Una abraçada.
    Eladi.

    https://voca.ro/5TKtyU62bbY

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Eladi, has llegit el poema molt bé i amb molt bona entonació. Felicitats! Una abraçada i acaba de passar una bona diada de Sant Jordi!

      Elimina
  4. Bon dia. Us acabo d´enviar el meu Audio. M´han agradat molt tots el treballs, poemes i dibuixos. Bona diada de St. Jordi a tothom!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quin poema més bonic has llegit Èrik, estic molt contenta que t'esforcis tant cada dia. Acaba de passar una bona diada de Sant Jordi i continua practicant molt la lectura. Un petó!

      Elimina
  5. Bon dia i bona diada a tots i totes.
    La gravació del meu poema la podeu escoltar aquí:
    https://vocaroo.com/jud9uuWPsZP

    També he fet la sopa de lletres de Sant Jordi i he trigat 6:31.

    També he ordenat el poema:
    SANT JORDI
    JA ARRIBA LA DIADA
    AMB LLIBRES A CADA PARADA
    I UNA ROSA VERMELLA
    PER A LA PRINCESA ESTIMADA.

    He contat les meus llibres i tinc 41.
    El llibre amb més pàgines és "Las divertidas aventuras de las letras", què en té 407.
    El meu preferit és "Dinosaures gegants prehistòrics".

    Adeu, fins aviat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Gerard! has llegit molt bé el poemas i treballat molt.
      Enhorabona, ja comences atenir una gran llibreia.
      Una abraçada molt forta.

      Elimina
  6. Bon dia de Sant Jordi!
    Sóc la Iria, i m'ha agradat molt veure les fotos dels meus companys. Els poemes són molt bonics. El meu poema és aquest, us deixo l'enllaç per si el voleu escoltar

    https://voca.ro/gNvxcgiHI9W

    A casa tenim molts llibres, però només he llegit uns quants. Quan era petita m'agradava molt el conte de "Nyam-nyam" perquè quan l'obres surten animals.

    Bona diada de Sant Jordi

    ResponElimina
    Respostes
    1. Iria molt bonic el poema i l'has llegit molt bé. Continua practicant la lectura. Una abraçada!

      Elimina
  7. Molt bé nois i noies!

    Esteu llegint molt bé i esperem que gaudiu dels treballs de la resta dels companys i companyes de l'escola!

    Mestres de Cicle Inicial

    ResponElimina
  8. Bon dia i feliç diada de Sant Jordi!!

    M'ha agradat molt llegir els vostres poemes i dibuixos, son molt xulos!! us envio el audio del meu poema.

    https://voca.ro/95vGprxrm60

    Adéu.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Et felicito Pau perquè has llegit molt bé el poema i amb una veu molt clara i entenedora. M'ha agradat molt. Continua llegint. Una abraçada!

      Elimina
  9. Sopa de lletres:
    Cavaller, escut, llança,llibres, castell, princesa,roses,drac,rei,parades.
    Poema Sant Jordi:
    Ja arriba la diada
    amb llibres a cada parada
    i una rosa vermella
    per a la princesa estimada.

    ResponElimina
  10. Bon dia i bona diada de Sant Jordi!
    M'han agradat molt els poemes i els dibuixos que heu fet.
    Us envio el meu poema que he llegit.

    https://voca.ro/6NidpjZsjfL

    ResponElimina
    Respostes
    1. Laura, has llegit el poema molt bé, amb veu clara forta i clara.
      FELICITATS!
      Una abraçada!

      Elimina
  11. Hola! Soc el Biel Perez! Hem mirat els videos i fet la sopa de lletres... també he fet el poema en un full amb dibuixos. A casa tenim molts llibres, he contat mes de cent cinquanta. De petit mirava molt el del ET l'extraterrestre i un d'un nen que vol ser music. M'ha agradat veure tots els poemes dels meus companys!! Bona Diada a tots!! Feliç Sant Jordi!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. BIel continua així de treballador i a veure si t'animes a llegir el poema.
      Ës bo tenir llibres i llegir-los com tú ho fas.
      Petons

      Elimina
  12. Jan Nieto
    Activitats de Sant Jordi

    Sopa de lletres:
    Escut, rei, princesa, drac, roses, llança, castell, cavaller, parades i llibres.

    Poema:
    SANT JORDI
    Ja arriba la DIADA
    amb llibres a cada PARADA
    i una ROSA VERMELLA
    per la PRINCESA ESTIMADA

    El meu libre favorit és LA VERITAT SOBRE ELS DINOSAURES.

    Bona diada de Sant Jordi!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Jan, veig que continues treballant molt. Totes les respostes són correctes. Continua llegint molt!! Una abraçada ben forta!!

      Elimina
  13. La sopa de lletres:
    https://www.dropbox.com/s/j1ki64g5f4ul0qi/laura.png?dl=0

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ben buscades les paraules a la sopa de lletres!
      Contínua tan treballadora!

      Elimina
  14. Nikolas Enascut
    Bon día i Bona Diada a tots!
    He mirat els vídeos i m’han agradat molt!
    Sopa de lletres:escut,cavaller,rei,llibres,drac,Castell,princesa,llança,parades,roses.
    El poema
    San Jordi
    Ja arriba la diada
    amb llibres a cada parada
    i una rosa vermella
    per a la princesa estimada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

      Elimina
    2. Molt bé Nikolas totes les respostes són correctes. Acaba de passar una bona diada de Sant Jordi i continua llegint molt!!! Una abraçada

      Elimina

  15. hola Bona diada de Sant Jordi a tothom, ens han agradat molt totes les activitats penjades de el dia de avui, Hem mirat els poesies de l'amics que són molt boniques. Salutacions Unay Santiago.

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'alegro molt que t'hagin agradat les activitats i sobre tot els vostres poemes. Molt bona diada també per a tu i per a la família. Petons!!!

      Elimina
  16. Bon dia sóc l'Aleix, el meu poema és aquest: https://voca.ro/mSwQO24JVCF. Abraçades.

    ResponElimina
  17. https://voca.ro/lkhTEzAK6HO

    Aqui esta el meu poema de Sant Jordi, espero que us agradi molt. Unay Santiago

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quin poema més bonic has llegit, Unay. Jo també t'envio un petó ben fort. Continua llegint molt. Et desitjo que acabis de passar una bona diada de Sant Jordi!

      Elimina
  18. Bona dia, sóc el Roc Butia. He llegit el meu poema. Aquest és l'enllaç https://voca.ro/d1El3fopmUb. També he fet la sopa de lletres i he escrit el poema a la llibreta amb molt bona lletra.
    A casa tenim molt llibres. El llibre amb més pàgines es un d'endevinalles que es titula "endevinalles per abans de dormir d'animals" . Té 383 pàgines i és el meu favorit. Ara estic llegint un llibre que es titula "L'Ingo i el Drago" i era del meu pare quan era petit.
    Bona diada de Sant Jordi!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Roc!

      Quin podem més ben llegit amb calma i entonació! Continúa practicant la lectura en qualsevol moment, deus saber moltes endevinalles!!!

      Cuideu-vos!

      Mestres de Cicle Inicial

      Elimina
  19. Respostes
    1. Què bé has llegit el poema Nikolas!!! És un poema molt bonic i l'has il·lustrat amb un dibuix molt ben pintat. Felicitat!!! Acaba de passar una bona diada de Sant Jordi i continua llegint molt. Una abraçada!

      Elimina
  20. Hola! Us recito el meu poema!

    https://voca.ro/ekgFlK8HUAz

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'ha agradat molt com has llegit aquest poema tan bonic i llarg que has escrit. Acaba de passar una bona diada de Sant Jordi i continua llegint molt! Un petó molt fort!

      Elimina
  21. Hola soc l,Adrián. Avui he estat llegint tots els poemes dels companys i son molt xulos, he vist el capitol de dibuixos que ens heu enviat, he fet la sopa de lletres i he ordenat i decorat el poema.
    A casa tenim molts llibres,enciclopedies, novel.les,contes.. el que te mes pagines es un superatlas que te 375 pagines.
    Bona diada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Adrián!

      Tan treballador com sempre...

      Amb un atlas tan gran podràs descobrir meravelles de tot el món!

      Fins aviat!

      Silvia i Jose

      Elimina
  22. Bona tarda,
    Sóc la Jana Dalmau. M'han agradat molt les manualitats de Sant Jordi i les poesies dels meus companys/es d'escola. He vist els vídeos i cançons de la llegenda de Sant Jordi i he fet les activitats de la sopa de lletres i ordenar el poema, ha set molt divertit.
    També m'he gravat llegint el poema, espero que us agradi, l'enllaç és:
    https://voca.ro/imJtFDJeHSY
    A casa hi ha molts llibre ja que a la mare li agrada molt llegir (més que a mi...) i va molt a la biblioteca, el més gruixut que hem trobat és 'Un món sense fi'de Ken Follet, amb 1179 pàgines.
    Espero que acabeu de passar una bona diada de Sant Jordi!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Jana!

      Si segueixes llegint i escrivint tan bé, aviat podràs llegir els llibres de la Mare, fins i tot aquest del Ken Follet!

      A més a més, ja sabeu que podeu gaudir de la biblioteca virtual!

      Enhorabona pel poema tan bonic que has fet i has llegit tan bé! I està molt bé això de demanar ajuda quan es necessita!

      Fins aviat!

      Silvia i Jose

      Elimina
  23. Bona tarda sóc l'Aleix Ribes,
    El meu poema el podeu escoltar a l'enllaç següent: https://voca.ro/mSwQO24JVCF
    He fet les dos sopes de lletres i he ordenat i escrit el poema amb bona lletra però us l'ordeno aquí també:
    SANT JORDI -Ja arriba la Diada amb llibres a cada parada i una rosa vermella per a la princesa estimada.
    A casa hi ha uns cinquanta-set llibres en total. El llibre que té més pàgines és "Los Compas y el diamantito legendario". El meu llibre favorit, és el que m'han regalat avui per Sant Jordi "La Biblioteca Secreta", i els dels meus pares són: "Sin notícias de Gurb" al meu pare i "Tirant lo Blanc" a la meva mare. Els meus pares llegien quan eren petits contes i còmics.
    Bona diada de Sant Jordi i una forta abraçada !!!!!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Una forta abraçada per a tu també Aleix... Tens molts llibres on triar per poder continuar llegint...

      Fins aviat!

      Silvia i Jose

      Elimina
  24. Hola, sóc el Martí Estopà. Molt bona diada a tothom... 🌹🌹🌹

    Sopa de lletres
    -castell
    -llança
    -escut
    -princesa
    -rei
    -cavaller
    -parades
    -drac
    -Roses
    -cavall

    Poema

    Ja arriba la diada
    Amb llibres a cada parada
    I una rosa vermella
    Per a la princesa estimada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Martí! Segur que tu també vas passar una bona diada.
      Ben feta la sopa de lletres, al poema t`has deixat el títol, segur que a la propera no se t´oblida.
      Petonets!

      Elimina
  25. Hola sóm la Berta i la Carlota i us desitjem una feliç diada confinada.
    Tenim dos llibres que ens agraden molt; "Santa Jordina" i "De quin color és un petó"

    Sopa de lletres:
    Escut, princesa, rei, llança, drac, roses, llibres, castell, cavaller i parades.

    Poema:
    SANT JORDI
    Ja arriba la DIADA
    amb llibres a cada PARADA
    i una ROSA VERMELLA
    per la PRINCESA ESTIMADA

    https://voca.ro/TYH7FXNOIGj

    https://voca.ro/68ATBwl4MuV

    ResponElimina
    Respostes
    1. HOLA BERTA I CARLOTA! Heu llegit el vostre poema molt bé i ens ha agradat força.
      Una altra vegada recordeu de dir el vostre nom, així sabrem quina sou.
      Les respostes de les activitats estan ben contestades.
      Fins la propera! Petonets!

      Elimina
  26. Hola sóc la Carla acabo de fer la spa de lletres i el meu temps a sigut de 04:44, he vist els videos i el dels nostres poemes m'agradat molt!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me n'alegro molt Carla, estic molt contenta que siguis tan treballadora. Una abraçada!

      Elimina
  27. Hola sóc la Berta!!
    Aquí us deixo l'enllaç de la grabació del poema.
    Fins aviat.
    https://voca.ro/awqPPwncSvD

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Berta!

      Quina meravella sentir-te!

      El primer dia d'escola tots en bicicleta per cuidar el planeta...

      Cuideu-vos!

      Silvia i Jose

      Elimina
  28. Iria
    Sopa de lletres:
    Cavaller, roses, escut, llança, castell, princesa, llibres, drac, rei i parades.

    POEMA DE SANT JORDI:
    Ja arriba la diada
    amb llibres a cada parada
    i una rosa vermella
    per a la princesa estimada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Iria totes les respostes són correctes. Un petó!

      Elimina
  29. Bona tarda, sóc l'Aarón Mejías... He mirat el vídeo de la llegenda de Sant Jordi i m'ha agradat. També he fet la sopa de lletres on line. M'agrada molt fer sopa de lletres...i no m'han ajudat res i les he trobat totes.
    Després he escrit el poema de Sant Jordi desordenat a la llibreta que tinc a casa amb un títol molt guai que he pintat.

    I, finalment, us deixo el meu poema recitat per mi.

    https://voca.ro/2mNwbIiUsAm

    Espero que hagueu passat una molt bona diada de Sant Jordi. A mi m'han regalat un llibre que parla de dracs que es titula Gran llibre de Dracs on hi trobem tot tipus de dracs i saber on viuen, s'amaguen, el que els hi agrada menjar i el seu comportament. Un llibre molt interessant.

    Molts petons a tots i una gran abraçada virtual. Aarón Mejías.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Aarón tan treballador com sempre.
      Ets un gran afortunat t'han regalat un llibre per Sant Jordi, ara llegeix te'l tot i explica'l a la teva germaneta.

      Elimina
    2. Bon dia Aaron,

      Veig que has pogut gaudir de totes les activitats de Sant Jordi, fantàstic!

      M'ha agradat molt com has entonat el poema i seria genial que quan tornem al cole ens poguessis portar aquest llibre de dracs tan interessant.

      Una abraçada i cuideu-vos,

      Silvia i Jose

      Elimina
  30. Hola, soy Pol Lasa.
    Ya he grabado mi poema, este es el enlace: https://voca.ro/86aDhcnxnBm
    Aunque suena que parece que lo haya grabado desde una nave espacial de verdad! :-)

    El libro que me han regalado por Sant Jordi se titula "La veritat segons l'Artur" y trata sobre las mentiras, y me ha gustado mucho.

    Feliz Sant Jordi a todos!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Pol,

      T'imagines celebrar Sant Jordi dins d'una nau espacial? Seria genial.

      Enhorabona pel poema! Ho has fet molt bé!

      Cuideu-vos!

      Silvia i Jose

      Elimina
  31. Hola novament.. torno a ser l'Aarón Mejías... a casa tenim molts llibres ja que tenim una llibreria plena de la mama i el papa. I després tenim molts contes meus i de la meva germana. El meu llibre preferit i que llegeixo és L'home gos, però tinc molts de dinosaures i dracs que també m'agraden i alguns de pirates.
    La mama de petita llegia de petita les aventures de tintin i el papa Mortadelo i Filemón... que jo he vist la pel´lícula.
    Bona nit i tinc moltes ganes de tornar al cole. Aarón Mejías.

    ResponElimina
  32. Hola, sóc el Roc Reig, al meu pare li agrada molt llegir i a casa tenim molts llibres, el pare diu que entre tots tenim uns 900 llibres a casa.
    El llibre que té més pàgines és una edició del Quixot amb 1300 pàgines.
    El llibre preferit de la mare és: Cien Años de Soledad de Gabriel Garcia Márquez i el del pare és El amor en los tiempos del Cólera del mateix autor.
    A la meva germana li agrada molt el conte de la Caputxeta Vermella.
    A mi ara m’agraden molt els llibres de l’Agus i els Monstres, aquest Sant Jordi els pares m’han regalat d’aquesta col•lecció : Sant Jordi de les Galàxies. Us recomano aquests llibres són súper divertits .
    Quan eren petits els pares llegien les aventures del Cinco.

    ResponElimina
  33. Hola sóc el Roc Reig, si voleu escoltar el meu poema feu click a aquest enllaç https://voca.ro/cj2DFliT1hU
    Espero que us agradi.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Enhorabona Roc per pertanyer a una família de grans lectors són aquests els que poseeixen la gran cultura, segueix així que vas per bon camí.
      Enhorabona per la lectura del poema.

      Elimina
  34. Hola soc Edgar Jimenez i el meu poema el podeu escoltar al següent enllaç:
    https://voca.ro/eV9JWbMkf6O

    Aquest Sant Jordi he fet activitat amb els meus germans Izan i Aran: titelles retallables en paper i pegats en pals. He estat mirant el vídeos, fent la sopa de lletres...
    El llibre que més m'agrada es "Dimensiones el rey de las sombras".
    Al pare li agrada els llibre de muntanya el que més: Wolfang Güllich: Una vida en la vertical.
    La mare de petita recorda que li va agradar molt: Sin noticias de Gurb.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Edgar!

      No paris mai de guadir de la lectura i dels teus germans...

      Cuideu-vos!

      Silvia i Jose

      Elimina
  35. Hola, sóc el Jordi:
    https://voca.ro/7qrnBHJeCuk aquest és l'enllaç del meu poema. Espero que us agradi. Avui ha sigut un dia molt especial per mi. Els pares m'han preparat un dinar i un sopar molt bo. M'han regalat 2 contes, un superxulo dels Futbolíssims, i una tarjeta amb diners a dins.
    Espero que l'any que ve el meu Sant el pugui celebrar amb tots vosaltres.
    una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola bon dia Jordi,

      Imagino que ahir va ser un dia molt especial per tu i que vas poder gaudir de moltes activitats amb tota la família.
      Has entonat molt bé el teu poema, m'ha agradat escoltar-te. I sobretot, no pareu de llegir tots aquests llibres tan fantàstics que us arriben!

      Cuideu-vos molt i una abraçada,

      Sílvia i Jose

      Elimina
  36. Bona diada de Sant Jordi a tots!
    Sóc la Carla Salvo i comparteixo la lectura del meu poema amb tots vosaltres.
    https://voca.ro/9IZDeKxoiGb

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Carla!

      Gràcies per compartir amb nosaltres aquest poema tan ben llegit!

      Continua practicant...

      Fins aviat!

      Silvia i Jose

      Elimina
  37. Hola:
    Sóc l´Alma:

    La sopa de lletres he trobat:
    1- Escut
    2- Rei
    3- Castell
    4- Cavaller
    5- Parades
    6- Llança
    7- Princesa
    8- Roses
    9- Drac
    10- Llibres

    EL poema:

    Sant Jordi
    Ja arriba la Diada
    Amb llibres a cada parada
    i una rosa vermella
    per a la princesa estimada.

    El llibre que tenim a casa amb més pàgines son 700 un llibre de la mare.
    El meu conte favorit es diu:" T´estimo, mare"; per què m´el va regalar la meva mare.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Alma! Estic contentíssima amb la teva feina, contínua així.
      Quin llibre més gros té la teva mare,amb tantes pàgines deu pesar molt!
      Segur que el teu llibre preferit deu ser molt bonic, el títol ho és!
      Abraçades!

      Elimina
  38. Hola!
    Soc la Chloe. Els poemes i els dibuixos son xulissims!
    Sopa de lletres:
    1-Cavaller
    2-Escut
    3-Rei
    4-Parades
    5-Llibres
    6-Drac
    7-Castell
    8-Princesa
    9-Roses
    10-Llança

    Sant JORDI
    Ja arriba la DIADA
    amb llibres a cada PARADA
    i una ROSA VERMELLA
    per a la PRINCESA ESTIMADA

    Bona diada a tots!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Chloe! Les senyoretes també estem molt contentes dels vostres poemes i dibuixos. Va quedar un Recul molt bonic.
      Les activitas estan ben fetes.
      Trobo a faltar les teves abraçades!
      Petonets!.

      Elimina
  39. Bon dia:
    Soc la Emma i comparteixo la lectura del meu poema al següent enllaç:
    https://vocaroo.com/455zBvUz4O5

    Ahir vaig fer 4 roses de paper de seda i un coet amb un pot de patates.
    també estic llegint 3 llibres que es titulen "Clodet 2", "Pistes pudents" i "Isadora Moon".
    Tambe he fet la sopa de lletres i e mirat els videos i me divertit molt.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Emma,

      Segueix llegint tan bé com sempre segur que tant viatjar fins a Hawaii com per l'espai deu ser igual d'emocionant...

      Fins aviat!

      Silvia i Jose

      Elimina
  40. Hola, sóc l'Alba i us comparteixo la lectura del meu poema.
    https://vocaroo.com/jeF5xRr8sYS

    A casa tinc més de 50 contes. El meu preferit s'anomena PRIMERS CONTES PER COMPARTIR i el que té més pàgines s'anomena CONTES DIVERTITS PER EXPLICAR EN 5 MINUTETS (192 pàgines).

    També he vist els videos relacionats amb Sant Jordi i he fet la sopa de lletres.

    El poema ben escrit:

    SANT JORDI

    Ja arriba la diada
    amb llibres a cada parada
    i una rosa vermella
    per a la princesa estimada

    Una abraçada per a tots !!!

    ResponElimina
  41. Hola bon dia Alba,

    Ahir va ser un dia molt especial i que vam poder gaudir de moltes activitats amb la família.
    Has entonat molt bé el teu poema, fantàstic gràcies per compartir-lo!
    Em sembla meravellós que tinguis una biblioteca tan gran a casa, que no pari de créixer mai!

    Cuideu-vos molt,

    Silvia i Jose

    ResponElimina
  42. Bones, ens han agradat molt tots els poemes que hem llegit i les manualitats de Sant Jordi.
    Compartim la lectura del nostre poema:
    https://voca.ro/2Jgca73wOuR

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Adrià! Has llegit i entonat molt bé el poema.
      Els teus companys/es heu fet bona feina al pensar, escriure i dibuixar el vostre poema.
      Una abraçada!

      Elimina
  43. Hola! Soc David Baciu.
    Sopa de lletres
    Cavaller, escut,llanca,libres,castell,princesa,roses,drac,rei,paradas.

    SANT JORDI

    Ja arriba la Diada
    Amblibresa cada parada
    I una rosa vermella
    Per la princesa estimada

    El meu libre favorit es EL PETIT PRINCEP

    ResponElimina
    Respostes
    1. David! Ja veig que també has treballat amb les activitat de la Diada de Sant Jordi. Estan ben fetes.
      A mi també m`agrada el llibre El Petit Princep!
      Petonets!

      Elimina
  44. Hola son el Dani!
    E trobat totes les paraules de la sopa de lletres le fet online.
    SANT JORDI
    Ja arriba
    la diada amb llibres
    a cada parada i
    una rosa vermella
    per a la princesa
    estimada
    Els meus pares hem van regalar el conté m'avorreixo I hem a agradar molt!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Daniel, la senyoreta Maite i jo estem molt contentes perquè veiem que treballes molt. Quina alegria que t'hagin regalat aquest conte! És molt apropiat per a aquests dies. Segur que fas moltes activitats per no avorrir-te. Quan tornem al cole ja el portaràs i el podràs ensenyar i llegir alguna pàgina als teus companys i companyes. Una abraçada!

      Elimina
  45. Hola,soc la María Carrillo,molt xulos tots els poemes,aquí deixo els meus espero que us agradinhttps://voca.ro/35AvWDyhzYV

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Maria!

      Segueixes llegint tant bé com sempre i nosaltres també estem segurs que ens en sortirem!

      Fins aviat!

      Silvia i Jose

      Elimina
  46. HOLA SOC LA DULCE

    LA SOPA DE LLETRES
    - PRINCESA
    - DRAC
    - CASTELL
    - LLIBRES
    - REI
    - ESCUT
    - CAVALLER
    - LLANÇA
    - ROSES
    - PARADES

    I EL POEMA DE SANT JORDI

    SANT JORDI
    JA ARRIBA LA DIADA
    AMB LLIBRES A CADA PARADA
    I UNA ROSA VERMELLA
    PER A LA PRINCESA ESTIMADA

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Dulce les respostes són correctes. Continua treballant molt! Una abraçada!

      Elimina
  47. Hola soc la Júlia el meu poema es:
    El poble està espantat
    perque un drac es menja el ramat
    encara te gana
    i es vol menjar la princesa Jana.
    Sant Jordi vol rescatar la princesa perque esta enamorat de la seva bellesa.
    El cavaller mata el drac
    clavantli una llança al cor
    i com si fos magia de un mag,
    de la sang en va sortir una flor.
    Li regala a la princesa la rosa
    perque vol que sigui la seva esposa.

    https://voca.ro/1MsEeJIVPdm

    - A casa tenim més de cinquanta llibres.
    - El llibre que té més pagines es diu Dime quien soy amb mil noranta-sis pagines.
    - El llibre favorit del papa es Las leyes de la atracción y de la mama Recordar contraseña.
    - El llibre que llegia de petita la mama era El patufet i el papa el del Teo.

    adeu mestres i companys

    ResponElimina
    Respostes
    1. Júlia has escrit un poema molt bonic i l'has llegit molt bé i amb bona entonació. Felicitats! Una abraçada!

      Elimina