dimecres, 29 d’abril del 2020

1r i 2n - PROPOSTA D'ACTIVITATS "GODÀS A CASA"- MÚSICA

Benvolgudes famílies,
Aquests dies estic rebent molts e-mails i comentaris vostres al bloc m’agrada molt rebre notícies vostres.


Aquesta setmana repassareu les notes musicals sol-mi. Tant farem un repàs a nivell d’entonació com de col.locació
al pentagrama.
És molt important que estigueu molt atents i que tingueu les orelles molt obertes abans de començar…..






Si veieu que ja recordeu molt bé el sol i el mi.Podeu fer aquesta altra activitat on afegim la nota la, que també
la vam fer a l’escola.





Els que estigueu molt engrescats i vulgueu afegir més notes...us fico aquesta altra activitat on tenim les notes:
do-re-mi-sol. Totes les vam treballar a l’escola però ara les repassem.








Per últim, us envio una activitat de percussió corporal per a que si voleu la feu en família. És molt divertida.




Us animo a que continueu deixant comentaris al blog i m’envieu e-mails on pugui veure com aneu fent les activitats.


Cuideu-vos molt i fins aviat.

Maria.

65 comentaris:

  1. Hola, soc el Biel.
    Hem vist i cantat els videos de musica amb la mare.
    El video de percussió l'hem fet 3 vegades amb la mare i la germaneta!
    Fins aviat!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Biel!!super bé!continua així.
      Una abraçada.
      Maria

      Elimina
  2. Hola, soy Pol!
    Ya he visto las actividades de música y he hecho la actividad de percusión corporal. Maria, te he mandado un vídeo a tu email.

    Saludos a tod@s!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias Pol.Eres un campeón!!
      Una abrazo.
      Maria

      Elimina
  3. Hola sóc el Jan.
    Hem estat cantant els vídeos de les notes musicals amb la mare i les percusiones tmb amb la meca germana, Ho hem fet caries vegades i ha estar divertit.
    Salutacions

    ResponElimina
  4. Hola soy la nayara ya he visto las actividades de música y hecho la actividad de percusión corporal
    Besos para todos espero que estéis bien

    ResponElimina
  5. Bon dia soc l´Erik, amb la mare ens hem animat a fer els 3 pentagrames i els hem entonat tots. També hem fet el video de percussió corporal. Petons a tots.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Èrik!!aprofita i repassa les notes als pentagrames que has fet a casa.
      Una abraçada.
      Maria

      Elimina
  6. Hola Maria! Soc el Biel Perez. Hem cantat les notes musicals i hem fet l'exercici de percusió corporal. M'agrada molt!!!! Una abraçada!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Biel!!molt bé campió!!
      Una súper abraçada!!
      Maria

      Elimina
  7. Hola Maria hem fet les activitats de música m'han agradat molt i hem rigut molt sobretot
    l'activitat de percussió corporal.
    Adeu.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Gerard!!súper bé artista!
      Una abraçada.
      Maria

      Elimina
  8. Bon dia sóc la Carla Salvo, he fet amb la mare les 4 activitats i hem costaba una mica agafar aire perque había moments que anava rapid, pero ha sigut molt divertit!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Carla!!ets una artista.
      Una abraçada.
      Maria

      Elimina
  9. Buenos días soy Unay:
    Hemos mirado los vídeos musicales y nos ha gustado mucho y he practicado 3 veces el de percusión con mi madre. Adiós

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Unay!súper bien!continua así!
      Un abrazo.
      Maria

      Elimina
  10. Bon dia sóc el Miquel, ja he cantat les notes i la percusió corporal.
    M'ha agradat molt!
    Una abraçada a tots

    ResponElimina
  11. Hola Miquel!m'alegro molt, ets un campió!
    Una abraçada molt gran.
    Maria

    ResponElimina
  12. Hola soy el junior
    E visto los vídeos con mi tata y nos ha gustado mucho la percusión corporal. Un abrazo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Junior!!
      superbien!!me alegro de que hayas disfrutado con la percusión corporal.
      Un abrazo

      Elimina
  13. Bon dia!
    Sóc el Guillem. Avui m'ha agradat molt fer les professions en anglès i se m'ha donat força bé. Ara cada dia les aniré repassant.
    Les activitats de música són molt entretingudes i m'agraden molt.
    Fins aviat!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Guillem!m'alegro de que t'agradin.
      La setmana vinent també posaré activitats molt xules.
      Fins aviat.
      Maria

      Elimina
  14. Hola Maria!Soc Nikolas Enascut
    Hem fet les activitats de música i m’han agradat molt!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  15. Hola!
    Sóc la Maria. Hem fet les activitats de música. M'han agradat molt. La percusió corporal m'ha encantat. Hem cantat i ballat molt!

    Un petó!

    ResponElimina
  16. Bona tarda Maria,
    Sóc la Jana Dalmau. He fet les activitats de les notes musicals i hem rigut molt (qué malament canta la meva mare). També he fet l'activitat de la perscussió corporal, molt divertida.
    Fins aviat!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Superbé Jana!!m'alegro de que t'agradin les activitats de música, dimecres vinent també posaré unes molt xules.
      Maria

      Elimina
  17. Bones tardes sóc l'Aleix,
    He fet totes les activitats de música i m'ho he passa't super bé, sobretot amb l'activitat de percussió corporal. Adéu fins aviat!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Aleix!ets un campió.Dimecres vinent posaré unes activitats també molt xules.
      Fins aviat.
      Maria.

      Elimina
  18. HOLA MARIA SOC LA DULCE ME LO PASADO MUI BIEN
    UN PETO MARIA TEQUIERO MARIA ADIOS MARIA

    ResponElimina
    Respostes
    1. Dulce cómo estás?
      te invito a que hagas las actividades de música que voy colgando son muy chulas y divertidas.
      Hasta pronto.
      Maria

      Elimina
  19. Hola MAria! Sóc la CArlota! m´han agradat molts els vídeos, sobretot el de percussió . els hem vist dos vegades cada un .
    Fins aviat!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Carlota campiona!
      Fins aviat.
      Maria

      Elimina
  20. Hola ! Sóc la Berta !! M´ho he passat molt bé amb els vídeos de música, sobretot amb l´ultim , el de percussió. Els hem vist dos vegades cada un.
    Adéu!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Berta!molt bé!ets una artista!
      Fins aviat.
      Maria

      Elimina
  21. Hola Maria, soc la Emma:

    He vist els vídeos i m'han agradat molt, els tres vídeos de notes m'han semblat molt fàcils i el de percussió és molt divertit.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Emma!si vols pots anar repassant les altres notes que no surten:el si, do',el fa...
      Fins aviat.
      Maria

      Elimina
  22. Hola sóc Edgar Jiménez, he dedicat una estona a veure els diferents vídeos. Amb la mare hem practicat la percussió i hem fet el joc dels fulls de colors de la setmana passada. Fins aviat

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Edgar!!el joc dels fulls de colors és molt divertit.
      Fins aviat.
      Maria

      Elimina
  23. Hola sóc el Jordi:
    M'ho he passat molt bé fent música. Hem fet les activitats el meu germà, la mare i jo i ens ho hem passat pipa!
    Una abraçada Maria i fins aviat!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Jordi!Practica les activitats de música TAC sempre que vulguis...
      Fins aviat.
      Maria

      Elimina
  24. Hola Maria e practicat les notes i e fet la canço amb la meva mare i ma agradat molt molt.

    ResponElimina
  25. Bon dia, soc l'Aarón Mejías..He vist tots els videos i m'ho he passat molt bé. He fet l'activitat de percussió i és molt divertida. Li he enviat a la Maria.
    Abraçades virtuals. Aarón Mejías

    ResponElimina
  26. Bon dia Maria, he mirat els videos de musica y he fet 4 vegades el de percussió
    A estat molt divertit
    He intentat enviarte un video al e_mail pero no m'ha deixat, ho tornaré a intentar.
    Abraços
    Biel Volta

    ResponElimina
  27. Bon dia, soc el Roc Butia. Avui he vist els vídeos de les notes musicals i he fet l'activitat de percussió.
    Fins aviat!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Superbé Roc!!practica sempre que vulguis.
      Maria

      Elimina
  28. Bon dia Maria

    M'agradat molt pràcticar l'entonació amb els vídeos de l'exercici.
    Els he fet diverses vegades.
    Fins aviat!!

    ResponElimina
  29. Molt bé Ariadana!!
    Fins aviat.
    Maria

    ResponElimina
  30. Hola sóc l´Alma:

    M´ha agradat repassar molt les notes fins la mare cantaba.

    Hem fet un video que tél enviem per mail.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  31. Hola Maria, sóc Álex Rodríguez de 1A.
    He vist tots els vídeos i he cantat les notes musicals.
    El que més m'ha agradat ha estat el vídeo de percussió. Ho he fet sol i amb els pares.
    Ens ho hem passat molt bé. Una abraçada.

    ResponElimina
  32. Hola Maria, sóc en Marc Mezcua,

    Fa dies que vaig mirar els vídeos, però no es va manar bé el comentari.

    L'activitat que més m'ha agradat ha estat el de fer percussió amb el cos em va agradar moltíssim. Vaig estar fent música molta estona amb la Nerea i la mare. Ens ho vam passar molt bé!

    Una abraçada!

    ResponElimina
  33. hola maria, soc el gilian. faig els exercicis de les notes i juguem a la percusio. una abraçada

    ResponElimina
  34. Molt bé Gilian.
    Una abraçada.
    Maria

    ResponElimina
  35. Bon dia Maria,
    Sóc l'Eladi de 1r A. Aquests dies hem repassat les notes i hem vist tots els videos de musica. També els hem cantat tots amb la mare i la meva germana petita Aran. El que més m'ha agradat ha sigut el vídeo de percussió!! L'hem fet 4 vegades amb tota la família!!
    Una abraçada,
    Eladi

    ResponElimina
  36. Bon dia Maria ! Soc el Aleix Fachal de 1ºB , hem vist els vídeos i hem fet un pentagrama per practicar, t'ho enviem al email! Petons!

    ResponElimina