dimecres, 22 d’abril del 2020

1r i 2n - PROPOSTA D'ACTIVITATS "GODÀS A CASA"- MÚSICA





Benvolgudes famílies,
aquesta darrera setmana he rebut molts e-mails de vosaltres on m’enviàveu fotos dels instruments que heu fet
a casa, sou uns artistes! Com que vec que esteu súper treballadors/es...per aquesta setmana, seguint amb les
activitats relacionades amb la festivitat de Sant Jordi us he preparat tres activitats:


ACTIVITAT 1:
Cançó: Sant Jordi no tenia cap soldat
https://www.youtube.com/watch?v=3HOL4EyoE6k


LLETRA DE LA CANÇÓ


Sant Jordi no tenia cap soldat.
Sant Jordi no tenia cap soldat.
Sant Jordi no tenia cap soldat,
tot sol va matar el drac.


Sant Jordi la princesa va salvar.
Sant Jordi la princesa va salvar.
Sant Jordi la princesa va salvar
i una rosa li va dar.


Sant Jordi, avui, també celebrarem.
Sant Jordi, avui, també celebrarem.
Sant Jordi, avui, també celebrarem
i una flor regalarem.


Avui Sant Jordi hem de celebrar.
Avui Sant Jordi hem de celebrar.
Avui Sant Jordi hem de celebrar
i un llibre hem de comprar.


ACTIVITAT 2: 
Per a que repassem les figures rítmiques que vam anar treballant durant aquest curs us convido a que
practiqueu amb aquesta activitat TIC, de ben segur que us ho passareu molt bé:




Amb aquesta trellareu les figures rítmiques: blanca, negra, corxeres i silenci de negra.
Recordeu com ho feiem a classe: pa-a, pa, co-ca, shhhh.




ACTIVITAT 3:


Per últim, un joc molt divertit i senzill que podeu fer en família.


Només necessitareu quatre fulls de colors o cartolines, si no teniu podeu agafar fulls en blanc i fer-lis
algún dibuix per a que us serveixi de distinció. És molt divertit!!!



Us convido a que m’envieu comentaris al bloc, fotografies al twitter de com esteu fent les activitats o e-mails…

El més important és que no deixeu de gaudir de la música en aquests dies.

Una abraçada molt, molt gran a tots/es.

Maria López

44 comentaris:

  1. Hola Maria!!! Hem escoltat la cançó amb el meu germà i he fet l'exercici dels ritmes!! A la tarde farem els videos amb les cartulines de colors. Moltes ganes de tornar al cole!! Una abraçada!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. T'ha agradat??és molt divertit jugar amb lo de les cartolines.Cuida't molt.

      Elimina
  2. Bon dia Srta. Maria, soc l´Erik i he escoltat la cançó, he fet els ritmes musicals i he fet l´exercici de les cartulines amb els cops, pero era una mica dificil seguir-lo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Èrik!continua practicant els ritmes, és molt divertit!Una abraçada molt gran.

      Elimina
  3. Hola,
    jo he cantat la cançó i he fet els ritmes, després he practicat amb el meu germà l'excercisi de les cartolines de colors i l'he trobat molt divertit.

    adèu.!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Pau!com estàs?aquest joc de les cartolines el pots fer sempre que vulguis, és molt divertit!Per la setmana vinent estic preparant unes activitats molt xules per fer en família...
      Cuida't molt.
      Una abraçada.
      Maria

      Elimina
  4. Hola soc la nayara he escoltat la canço i he fet les rimes,despres e jugat amb la meva mare a l'ejercici de les cartolines.
    Una abraçada a tothom

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Nayara!!com estàs?l'activitat de les cartolines és molt divertida la pots fer sempre que vulguis.
      Cuida't molt.
      Maria

      Elimina
  5. Hola, sóc l'Alba i ja he escoltat la cançó i l'exercici de les rimes.
    També he jugat a les cartolines amb els meus pares.
    Una abraçada per a tots.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Alba!aquestes activitats les pots fer sempre que vulguis.La setmana vinent posaré unes activitats molt xules també.
      Cuida't molt.
      Molts petonets.
      Maria

      Elimina
  6. Hola soc el Dani am la meva mare hem fet la canco I els ritmes amb papers de
    colors a estat molt divertit

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Pau!com estàs?aquest joc de les cartolines el pots fer sempre que vulguis, és molt divertit!Per la setmana vinent estic preparant unes activitats molt xules per fer en família...
      Cuida't molt.
      Una abraçada.
      Maria

      Elimina
    2. Perdona Dani, el meu ordinador s'ha tornat boig...amb tantes coses...aquests dies està treballant molt jajajaja...aquesta resposta era pel Pau.
      Com estàs Dani?aprofita aquests dies per jugar molt i gaudir de la familia...La setmana vinent posaré unes activitats de música molt xules.
      Una abraçada.
      Maria

      Elimina
  7. Hola a tots! Soc l, Adrian.
    M,Ho he pasat molt be avui amb la musica.
    La canço m,ha agradat molt i repasar les figures ritmiques tambe,pero el joc a estat lo millor!! Al principi ens ha costat una mica, pero hem rigut molt i ens Ho hem pasat molt be.
    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Adrián!m'alegro molt.La setmana vinent posaré més activitats xules per a que gaudiu de la música a casa en familia.
      Una abraçada súper gran.
      Maria

      Elimina
  8. Bon dia,
    hem escoltat la cançó i hem fet els ritmes i m'ha agradat molt. Lo de les cartulines ho farem després de dinar.
    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Aleix!!el joc de les cartolines el pots fer sempre que vulguis és molt divertit!!
      Cuida't molt.
      Una abraçada.
      Maria

      Elimina
  9. Hola! Soy David. Hemos cantado juntos la cancion y nos ha gustado muchisimo tb nos ha animado. Gracias y una abracada muy fuerte.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola David!!¿cómo estás?me alegro mucho de que hayas disfrutado.Para la semana que viene estoy preparando unas actividades súper chulas y divertidas.
      Cuídate mucho.
      Un abrazo.
      Maria

      Elimina
  10. Hola sóc el Guillem,
    És molt divertit cantar perquè ens alegra el dia i també m’ha agradat fer les figures musicals.
    Tinc ganes de veure als companys i companyes!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Guillem!el joc de les cartolines és molt divertit i el pots fer sempre que vulguis.Per la setmana vinent estic preparant unes activitats molt xules, segur que t'agradaran.
      Una abraçada.
      Maria

      Elimina
  11. Hola, sóc la Maria S. He jugat als ritmes amb papers de colors i és molt divertít! Segur que jugaré més d'un dia.
    Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Maria!és un joc molt divertit!La setmana vinent us prepararé també unes activitats molt divertides.
      Una abraçada molt gran.
      Maria

      Elimina
  12. Hola Maria sóc el Gerard Espilez.
    M'han agradat molt els videos he cantat amb la meva mare i hem fet junts les figures ritmiques.
    Hem passat un rato divertit.
    Tinc ganes de tornar al cole.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Gerard!!que bé!!al joc de les cartolines pots jugar sempre que vulguis.Ets un campió!!
      Una abraçada molt forta.
      Maria

      Elimina
  13. Bona tarda,
    Sóc la Jana. Molt bonica la canço de Sant Jordi. També he jugat amb la mare al joc de les cartolines i ha set molt divertit i hem rigut molt.
    També hem fet l'activitat 2 però no la recordava massa de l'escola, és possible que ho practiquèssiu la primera quinzena de març que jo estava malalta i no vaig venir a l'escola???
    Una abraçada forta per tots!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola guapíssima!!!m'alegro molt de que cantis i practiquis les activitats que us faig arribar.El joc de les cartolines és molt divertit i els pots fer sempre que vulguis.
      Una abraçada!!

      Elimina
  14. Hola!Soy Nikolas.He escuchado la canción i también he practicado los ritmos.Esta tarde jugaremos.Feliz San Jordi!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Niko!el juego de las cartulinas lo puedes practicar siempre que quieras, es muy divertido.Los ritmos también los puedes practicar más veces, si quieres.
      Cuídate mucho.
      Una brazo.
      Maria

      Elimina
  15. Hola sóc el Roc Reig, m'ha agradat molt escoltar la cançó i també he fet l'exercici dels ritmes, també estudio Saxo per les tardes i faig els deures del conservatori, m'agrada molt la música.
    També hem fet el joc de les cartolines i ha estat molt divertit.
    Un petó Srta Maria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Foc!!que bé!!m'alegro molt de tot el que em dius.Dimecres posaré més activitats xules.
      Una abraçada.
      Maria

      Elimina
  16. Hola Maria, soc la Iria. He fet els exercicis de ritme. M'han agradat molt, però encara no em surten molt bé. Quan millori t'enviaré un vídeo.
    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Iría!!practica una mica més i ja m'enviaràs un vídeo.
      Una abraçada.
      Maria

      Elimina
  17. Hola, sóc el Roc Butia. Vam cantar la cançó i vam fer el joc de rimes. El vaig trobar una mica difícil, no me'n recordava com ho fèiem a l'escola. Avui hem fet el joc amb papers de colors.
    Bon cap de setmana!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Roc!!pots practicar els ritmes sempre que vulguis.
      Una abraçada.
      Maria

      Elimina
  18. Hola soy el junior
    E cantado la canción con mi tata y emos echo el juego de los ritmos. Con lo de las carpetas de colores me e liado un poco . Pero a estado muy divertido. Un saludo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Júnior!!molt bé!!ets un campió!!una abraçada.
      Maria

      Elimina
  19. Hola. Sóc el David Vallina.
    He cantat la canço i he fet l'activitats de ritmes i superbé!!!!
    Continuaré treballant

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé David!!ets un artista!!dimecres posaré més activitats xules.
      Una abraçada.
      Maria

      Elimina
  20. Bon dia tots i totes!
    Sóc l'Eladi, espero que estigueu molt bé!! Ens ho hem passat molt bé fent música.
    Ens ha agradat molt la cançó i hem els rítme. El que més m'ha agradat ha sigut el joc.
    Una abraçada molt forta!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Eladi!! m'alegro de que estiguis molt bé!aquest proper dimecres posaré activitats molt xules,el joc de les cartolines el pots fer sempre que vulguis.
      Una abraçada molt gran
      Maria

      Elimina
  21. Hola sóc l´Alma m´he esforçat però no m´hen recordo molt bé com es feien els exercicis. ho siguiré intentant.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  22. Hola Alma!no et preocupis, torna-ho a provar...veuràs com t'aniràs sortint.
    Una abraçada.
    Maria

    ResponElimina