dimecres, 15 d’abril del 2020

1r i 2n - PROPOSTA D'ACTIVITATS "GODÀS A CASA"- ENGLISH



Hi everybody!

How are you? We hope you are all well and you have had a good Easter.
Now it’s time to start a different third term because all of us are at home, but with proposals we hope you will enjoy.

1st level: You can watch 2 beautiful stories: the first one The Moon is in The River, the second about the Gruffalo. Click on the image and then you can do an online worksheet and see your results

2nd level: We will learn new vocabulary related to jobs and occupations and we propose you some online activities that you could send us easily and we will explain them to you in more detail on the English blog.

Enjoy all the activities!
We would like to read your comments!

A big hug for all of you!
Carmina and Irene




Hola a tothom!

Com esteu? Esperem que tots i totes estigueu bé i que hagueu passat una bona Pasqua.

Comencem un tercer trimestre diferent, ja que tots estem a casa, però amb propostes que esperem que us agradin.

1r curs: Aquesta setmana podeu mirar i gaudir 2 contes molt bonics. Després d’escoltar el segon conte “The Gruffalo” podeu fer una fitxa online!

2n curs: Aprendrem vocabulari relacionat amb els oficis i les professions i us proposarem algunes activitats online que ens podreu fer arribar fàcilment i que us explicarem més detalladament com fer-ho al bloc d’anglès.

Esperem que gaudiu de les activitats!
Esperem els vostres comentaris.

Una forta abraçada per a tots i totes! 
Carmina i Irene



60 comentaris:

  1. Bon dia. A l´Erik li ha agradat molt la cançó i el conte dels animals de la granja. Ha après que la lluna només està al cel i que es pot reflexar al riu i a altres llocs.

    ResponElimina
  2. Sembla que el blog de 2n no està actualitzat... La darrera entrada és la de Pasqua

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona tarda!
      A veure si ara funciona. L'activitat estava penjada des de les 8 del matí però em sembla que no us apareixia. Gràcies per avisar-nos!
      Esperem que ara funcioni tot correctament.

      Elimina
  3. Bon dia, sóc la mare de l'Aarón. Intentem entrar al blog de 2n però no surt les activitats dels oficis... la última entrada és la de Setmana Santa. Gràcies

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona tarda!
      A veure si ara funciona. L'activitat estava penjada des de les 8 del matí però em sembla que no us apareixia. Gràcies per avisar-nos!
      Esperem que ara funcioni tot correctament. Records a l'Aaron!

      Elimina
  4. Hola soy la nayara pallejar la segunda historia me agustado más, ya e echo las preguntas y aunque no e sacado un 10 estoy contenta

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Nayara!
      Ara, a veure si t'animes a fer l'activitat de segon!
      A big hug for you!

      Elimina
  5. Hola, soc l, Adrian i les activitats son bastant divertides,he fet la tasca que hem d,enviar pero no en deixa fer-ho.
    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Adrian!
      Que bé que hagis pugut fer l'activitat i que t'hagis divertit!!
      No et preocupis si no l'has pogut enviar, no passa res, l'important és que tu hagis pogut fer-la. Si t'apeteix, pots compartir aquí el teu resultat, i sinó, no passa res ja que estic segura que ho has fet súper bé!
      I send you a big hug!!

      Elimina
    2. El meu resultat va ser un 10.
      I debe you a Big Hug!

      Elimina
    3. Wow! Fantastic mark Adrian!! Congratulations!!

      Elimina
  6. Hola! Sóc l'Aleix de 1ºB, m'han agradat molt els 2 contes, veure com els animals s'uneixen per a ajudar a la lluna és genial.
    The Buffalo m'ha agradat tant que ho hem demanat per a Sant Jordi.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Great!! Inspiration for Saint Jordi! Awesome!!
      Fantàstic que hagi servit per fer un nou descobriment! El Gruffalo és tot un món d'històries
      A big big hug, Aleix!

      Elimina
  7. Hola!
    Ens ha agradat el conte de la lluna al riu, ha estat molt chulo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Thank you Conrad! I'm glad! I'll keep looking for nice stories!
      Gràcies per fer-'mho saber! Continuarem buscant històries boniques.
      A big big hug!!

      Elimina
  8. Hello,
    I'm Jana Dalmau, 2n B.
    M'han agradat molt els videos i he fet l'activitat i la mare l'ha enviat.
    Bye bye!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hello Jana!
      I've received your activity! Congratulations for your excellent mark!Keep on this way!
      A big hug for you!
      Goodbye!

      Elimina
  9. Hola soc la Maria Carrillo de 1B,

    Les activitats m'han agradat molt, pero no hem deixa enviar-ho. He fet l'activitat però no hem dona l'opció de enviar-ho.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Maria!
      M'alegro que t'hagin agradat les activitats.
      No et preocupis si no t'ha deixat enviar-ho, no pateixis, que no és necessari. Si t'apeteix pots compartir aquí el teu resultat, i sinó, jo estic convençudíssima que ho has fet molt bé!!
      Kisses and a big hug for you!

      Elimina
  10. Hola! soc el Biel Perez! He mirat dos cops el video de les profesions per poder saber l'ordre en el que surten. Ho mirem amb el meu germa Aleix, aixi aprenem els dos.
    Bessitos!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Biel!
      Que bé, així apreneu tots dos! He vist el teu resultat... Fantàstic!!!
      Continua així!!
      A huge hug and kisses for you!

      Elimina
  11. Hola soc el Marc Lacruz de 1B, he fet totes les activitats i m'ha agradat molt. Petonets a tots/es.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Very good Marc! Keep on working and having fun!
      Molt bé Marc! Continua treballant i passant-ho bé!
      A big big hug!

      Elimina
  12. Hola, ahir vaig fer les activitats d'anglès, em van agradar molt ens contes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hello Ares, I'm happy you've liked the stories!
      Hola Ares, m'alegro que t'hagin agradat els contes!
      A big big hug!

      Elimina
  13. Bon dia,
    Soy Pol Lasa.Hoy he hecho los ejercicios de inglés y los he mandado a la profe, Irene. Creo que los he hecho bien!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Pol!
      He visto tu resultado... ¡ Has hecho la actividad fantásticamente bien!
      Carry on this way! Congratulations!
      Kisses and hugs for you!

      Elimina
  14. Hola soy la mama del Unay, la actividad de ingles ha estado muy bien

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies per fer-nos-ho saber, seguirem buscant activitats motivadores!
      A big big hug!

      Elimina
  15. Hola, sóc el Roc Butia. M'ha agradat l'exercici. El vídeo no. Le tingut que fer dues vegades. Se m'ha esborrat al comprovar la resposta. Coses de la informàtica!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Roc!
      Ja tens raó, ja... la informàtica de vegades falla... Però tu no has defallit i ho has tornat a fer, així que molt bé!!
      També de felicitar perquè he vist el teu excel·lent resultat de l'activitat, així que... Congratulations!
      I send you a big hug!!

      Elimina
  16. Hola sóm la Berta i la Carlota i ens han agradat molt els dos contes, el de la lluna i el del Gruffalo, hem fet les fitxes del segon però no sabem com enviar-ho.

    Petons!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Berta i Carlota!
      Què be que us hagueu animat a fer la fitxa de segon, molt bé!!

      Per enviar la fitxa de segon, cal que seguiu aquestes instruccions:
      Cal que cliqueu a “terminado” i després a “Enviar les meves respostes al professor”, i escriviu la informació que us demanen.
      El codi que us demanaran és: stgug33zb8 (podeu copiar-lo d’aquí i enganxar-lo al lloc corresponent).
      Finalment, cliqueu a “send”.

      De totes maneres, si no podeu enviar-la, no patiu, no passa res. Si us ve de gust, podeu compartir aquí mateix el vostre resultat, i sinó, tranquil·les perquè jo estic segura que ho heu fet súper bé totes dues!

      Kisses and hugs for you!!

      Elimina
  17. CARLA: hello teacher! M'han agradat molt els dos contes. He après vocabulari nou. He fet la fitxa i he tret un 10/10!Kisses

    ResponElimina
    Respostes
    1. Excellent! I'm so happy you've liked them!
      M'alegro que t'hagin agradat!
      A big big hug!

      Elimina
  18. Hola Carmina! He vist els dos contes i m'han agradat molt. També he fet la fitxa del Gruffalo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Fantastic Laura!
      Molt bé Laura, com ha anar la fitxa del Gruffalo?
      A big big Hug,
      Carmina

      Elimina
  19. Hello teacher, a mi m'han agradat molt les dues històries, però la que més m'ha agradat ha estat la del Gruffalo, me imprés la carota i l'he pintada.
    Adeu!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hello Pau! So.. now you've got a Gruffalo at home??
      Hola Pau! Així que ara tens el Gruffalo a casa??
      A big big hug!
      Carmina

      Elimina
  20. Hola!Me han gustado mucho los videos y tb.estamos aprendiendo los Meseș de ano y mucho mas. See you soon. David Baciu

    ResponElimina
  21. Avui hem mirat el video del Gruffalo i a l´Erik li ha agradat molt.

    ResponElimina
    Respostes
    1. I can't be happier about your comments! Keep on working!
      Estic molt contenta dels vostres comentaris! Continueu així!
      A big big hug
      Carmina

      Elimina
  22. Hola sòc el Biel Volta ahir vaig fer l'activitat dels oficis i els vaig enviar, m'ha agradat Irene.
    Kisses

    ResponElimina
    Respostes
    1. Good morming Biel!
      M'alegro que t'agradés l'activitat. He vist la teva fitxa i t'he de felicitar pel fantàstic resultat!! Congratulations! Keep on this way!
      Kisses and hugs for you!

      Elimina
  23. Perdó l´Erik també ha fet la fitxa del Gruffalo. Ens ha costat una mica lo dels colors però al final ho hem aconseguit.

    ResponElimina
  24. Carla Salvo:
    Bona tarda Irene, he fet totes les tasques, m'ha costat bastant, també he repasat els vocabularis, al primer exercici he fet 6/8

    ResponElimina
    Respostes
    1. Good morning Carla!
      M'alegra molt saber que has fet totes les tasques i que has repassat vocabulari. He vist la fitxa que m'has enviat i de fet els dos errors que comentes són a l'hora d'escriure els números, les paraules, que era el més important, les has escrit correctament, així que pots estar molt contenta amb el resultat!
      Congratulations!
      Kisses and hugs for you!

      Elimina
  25. Bona tarda a tothom!
    Sóc l'Eladi. Ens ha agradat molt els 2 contes, tant que els hem tornat a veure un altre cop amb la meva germaneta Aran. Hem fet la fitxa del Buffalo i tinc moltes ganes de veure als meus companys/es i a la teacher Carmina.
    Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hello Eladi! I'm glad you and your little sister enjoyed the sotries!
      Hola Eladi! M'alegro que us ho passeu bé tots dos mirant els contes!!
      A Big big hug!!
      Carmina

      Elimina
  26. Hello! M’ha agradat molt el conte del Gruffalo. M’agrada fer aquestes activitats! Chloe

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hello Chloe! Now you've got a new friend: the Gruffalo!!
      Hola Chloe! Ara ja tens un nou amic, el Gruffalo! M'alegro que t'hagi agradat, el Gruffalo té molts altres contes i històries, si t'agrada podeu buscar-ne...
      A big big hug!!
      Carmina

      Elimina
  27. Hello teacher. M’ha agradat molt l’activitat de les professions i he fet la prova. M’ha ficat un 6/10 i els números en vermell, però jo crec que els he posat bé...
    Adéu, fins aviat

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hello Gerard!
      Estic molt contenta que t'hagi agradat l'activitat de les professions i que hagis pogut fer la tasca.
      He revisat l'activitat que m'has enviat i he vist que les paraules, que era el més important, les vas escriure totes correctament, així que no et preocupis pels números ja que el resultat de l'activitat és fantàstic.
      So... congratulations for your great mark and keep on this way!
      See you soon!

      Elimina
  28. Hello Carmina,
    M'han agradat molt les dues històries, però la que més m'ha agradat ha sigut la del Gruffalo.
    He fet la fitxa online i m'ho he passat molt bé fent la careta!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Awesome Martí! I'm glad you enjoyed the stories!
      Gemial Martí! M'alegro que t'hagin agradat els contes
      A big big hug
      Carmina

      Elimina
  29. Bon dia teacher,
    sóc l'Aleix Ribes, he mirat tots els vídeos i ,m'han agradat molt.
    He fet dos cops l'examen i als dos hem fica un 6/10, però crec que els he respost correctament.
    Una abraçada i fins aviat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hello Aleix!
      I'm happy you liked the videos and songs.
      I've seen your task. No et preocupis ja que on et donava error era als números però com que el més important era que escrivissis bé les paraules, jo mateixa he arreglat el resultat, ja que ho has escrit tot correctament.
      Keep on this way!
      Hugs and kisses!

      Elimina