dimecres, 27 de maig del 2020

1r i 2n - PROPOSTA D'ACTIVITATS "GODÀS A CASA"- MÚSICA

Hola famílies,
com esteu?m’agraden molt els vídeos que m’envieu, moltes gràcies per enviar-los.
Aquesta setmana us vull proposar un REPTE molt divertit. Us proposo una cançó i vosaltres us heu d’inventar una coreografía. Si
feu memòria fa unes setmanes vam fer la cançó del Waka-waka però aquesta
setmana vosaltres us heu d’inventar la coreografia.

M’agradaria que m’envièssiu un petit vídeo de 15 segons on us vegui ballant-la.
Vinga animèu-vos és una activitat molt divertida. Espero que us agradi molt.
La cançó proposada és aquesta (segur que la coneixeu tots!!!):


Pels que vulgueu fer alguna activitat més de música, us proposo aquesta cançó tan
xulo per a que l’acompanyeu amb percussió corporal.La cançó es diu Kokoleoko,
vosaltres heu de fer l’acompanyament corporal. És molt divertida i la podeu fer en família.



Una abraçada.

Maria.

4 comentaris:

  1. Bona tarda Maria,
    Sóc la Jana. He fet la coreografia que ara l'enviaré al teu correu. També he practicat el Kokoleoko, m'ho he passat molt bé!!!!
    Una abraçada.

    ResponElimina
  2. He vist el vídeo Jana!!!Ho has fet de 10!!!M'alegro!!
    Una abraçada.
    Maria

    ResponElimina
  3. Hola Maria, ja he vist el vídeo de chayanne i he fet el Kokoleoko, el kokoleoko m'ha agradat molt perquè és com el joc que faig amb el profe de bateria.

    Aviat enviarem la coreografia.

    Salut.

    ResponElimina
  4. Bon dia Maria!
    Soc la Chloe de 1rB. El kokoleoko l'he trobat molt divertit!

    ResponElimina