dimecres, 13 de maig del 2020

1r i 2n - PROPOSTA D'ACTIVITATS "GODÀS A CASA"- MÚSICA



Benvolgudes famílies,
aquests dies estic rebent molt e-mails vostres, ho esteu fent molt bé i estic molt contenta, sou
uns campions.
Aquesta setmana us proposo un nou REPTE que estic segura que també us agradarà molt. És una
percussió corporal de la cançó: Dance Monkey.



Practiqueu-la vàries vegades, pareu sempre que us faci falta i quan la sapigueu m’envieu un
vídeo curtet d’uns 15 segons al meu e-mail.


Per últim, per a que continueu repassant les figures rítmiques: corxeres, negra i silenci de negra,
us proposo aquest vídeo rítmic de la Dansa de la fada de sucre (del Trencanous). Heu de practicar
els ritmes com us van sortint al vídeo.






Espero que us agradi molt.Gaudiu de la música aquests dies!!


Una abraçada.


Maria

28 comentaris:

  1. Hola María, he practicar els ritmes amb el trencanous i comencare a practicar el body percusion del dance MONKEY.

    Adeu.

    ResponElimina
  2. Respostes
    1. Molt bé Adrián!!continua així.
      Una abraçada.
      Maria

      Elimina
  3. Hola soc l'Aleix Ribes, he practicat amb el vídeo de notes, i estic practicant tambè la percusió corporal amb el vídeo que heu enviat. Adéu.

    ResponElimina
  4. Hola Maria el ritme de "DANCE MONKEY" m´ha agradat molt perque la cançó de "DANCE MONKEY" és la meva cançó preferida, i el ritme de el "CASCANUECES" m´ha agradat perque és molt bonica
    Adeu Maria i companys

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'alegro molt Júlia!!
      Una abraçada.
      Maria

      Elimina
  5. Hola Maria,
    El ritme de LA DANSA DE LA FADA DE SUCRE m'ha agradat molt i ens ho hem passat molt bé tots.
    Adéu!!!

    ResponElimina
  6. Bones:

    Sóc l´Alma. ja he fet el ball; és molt divertit i l´he repetit un munt de cops.

    El ritme de LA DANSA DE LA FADA DE SUCRE es molt bonica.

    Una abraçada-
    Alma Puerto Calbet 1er B

    Una abraçada.

    ResponElimina
  7. Aquesta cançó és molt rítmica i divertida!!
    Una abraçada.
    Maria

    ResponElimina
  8. Hola Maria, sóc el Marc Mezcua!

    M'ho he passat molt bé repassant les notes musicals i fent el vídeo de música corporal!

    Una abrçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ho estàs fent súper bé Marc!!
      Una abraçada.
      Maria

      Elimina
  9. Bona tarda,
    sóc el Guillem, ha estat força divertit fer la percusió de la cançó Dance Monkey però he de practicar una mica més!
    Fins aviat!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Guillem!!!Ho has fet súper bé!!
      Una abraçada.
      Maria

      Elimina
  10. Hola María, soc el Jan, he vist els dos vídeos, ara he de practicar el de les percusiones.
    Find aviat

    ResponElimina
  11. Hola soc l'Edgar, he fet els videos de les percusions i m'ho he passat molt be amb el Dance Monkey.
    Fins aviat, una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Súper bé Edgar!!Ets un artista!!
      Una abraçada.
      Maria

      Elimina
  12. Hola maria, sóc el Iker Carbelo, de segon B, ja he practicat els vídeos i m'han surtit força bé, amb el dance Monkey e disfrutat moltíssim, tant què, l'estic practicant amb el piano.

    Molts petons virtuals.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Íker ja m'enviaràs un vídeo tocant-la al piano!!!M'alegro molt!!
      Una abraçada.
      Maria

      Elimina
  13. Hola soc el Dani meu e pasat molt be practican am la meva mare hem disfrutar molt!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Dani!!Ets un campió!!
      Una abraçada molt gran.
      Maria

      Elimina
  14. Hola soy la nayara he practicado y ya te envío el video me a gustado mucho

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me ha gustadao mucho el vídeo Nayara!!Súper bien artista!!
      Un abrazo.
      Maria

      Elimina
  15. Hola soy la Iria y me lo he pasado bomba bailando con mi padre. te enviamos el video.

    Adeuu!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muy bien Íria campeona!!
      Un abrazo.
      Maria

      Elimina
  16. Bon dia Maria,
    He practicat diverses vegades les notes musicals amb la Dansa de la fada de sucre.
    També he fet la percussió corporal del 'Dance Monkey', que divertit, ja t'envio el vídeo.
    Fins aviat!!!!

    ResponElimina
  17. Súper bé Jana!!Ho fas molt bé.
    Una abraçada.
    MARIA

    ResponElimina