dimecres, 20 de maig del 2020

1r i 2n - PROPOSTA D'ACTIVITATS "GODÀS A CASA"- MÚSICA


Benvolgudes famílies,

estic rebent molts e-mails de vosaltres amb les activitats que cada setmana vaig proposant,
esteu molt treballadors.

Aquesta setmana us proposo un REPTE nou penso que us agradarà molt. Us he preparat
un vídeo on repassarem les figures rítmiques que hem fet aquests dies i fareu un joc amb
mí. Vosaltres haureu d’enviar un vídeo curtet com la darrera setmana d’uns 15 segons
aproximadament per a que vegi com ho feu.

Heu de clickar a aquest enllaç per poder veure el vídeo.

Una abraçada.
Maria.

15 comentaris:

  1. Hola Maria.
    El vídeo del repte m'ha agradat molt. Però era una miqueteta difícil.
    Adeu Maria.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Júlia!!pots assajar-ho sempre que vulguis.Et felicito.
      Una abraçada.

      Elimina
  2. Hola Maria sóc l'Aleix Ribes de 2n B,
    Ja he vist el video i ha estat molt xulo, però el repte m'ha costat una mica, la música era una mica ràpida. T'enviaré el video de com he practicat.
    Adéu.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Súper bé Aleix!!!Ets un campió, et felicito!!
      Una abraçada.
      Maria

      Elimina
  3. Hola Maria.
    He fet el vídeo moltes vegades perquè és super difícil però al final ho he fet més o menys bé, però em fan molt mal les mans de picar tant...
    Els meus pares t'enviaran el vídeo.
    Adeu.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Gerard!!Ets un campió!!
      Una abraçada.
      Maria

      Elimina
  4. Molt bones María,
    Soc el Jan, hem fet el vídeo varis cops, es bastant ràpid, pero es divertit.

    ResponElimina
  5. Súper bé Jan!!!Et felicito.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  6. Hola Maria, m'ha agradat molt veure't el repto molt xulo, i una mica ràpid. després d'assajar una mica més enviem video. bessitos!!

    ResponElimina
  7. Hola Maria!!!!
    Sóc la Jana. M'ha agradat molt veure't al vídeo, però que ràpid anava....
    T'envio el resultat final després d'assajar unes quantes vegades.
    Fins aviat!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'ha agradat molt el vídeo Jana!!ho has fet súper bé!!

      Elimina
  8. Hola Maria!!!
    He vist el vídeo del ritme i les pilotes i hem estat picant de mans. Ha sigut molt divertit!!! Amb la.musica costa una mica de Fer pero seguiré entrenar.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Aurembiaix!!!Repassa-ho i ja veuràs que et sortirà molt bé!!

      Elimina
  9. Hola sóc l´Alma; es molt xulo el joc.. però m´ha costat bastant.

    Salutacions.

    ResponElimina