dimarts, 5 de maig del 2020

1r i 2n - GODÀS A CASA - PROPUESTAS PLÁSTICAS DE PRIMAVERA..

¡Hola niños y niñas!

¿Cómo os está probando el confinamiento? Ahora ya es más llevadero, pues podéis empezar a salir un poco cada día... Pero esto no quiere decir que podáis olvidaros del trabajo de clase.

Os tengo preparadas unas actividades manuales. Espero que disfrutéis haciéndolas tanto como yo me he animado en prepararlas.


Molinillo de viento






Gato con pajitas y vaso. 

 







Como envolver un regalo

 

 







Pez original 



     
     
     








    Mariposas de cartulina

     








    Podéis publicar vuestras creaciones en el padlet de "Creaciones plásticas de primavera".
    Espero podernos ver pronto.

    Ramona 

    17 comentaris:

    1. Estimats alumnes, estem contents de les vostres manualitats publicades al Padlet i ens agradaria molt publiquéssiu algun que altre comentari.
      Seguiu així de teballadors!!!
      Petonets i una abraçada virtual.

      ResponElimina
    2. Hola, sóc la Maria Sanjuan. M'ho he passat molt bé fent la manualitat del tauró.. És molt divertida. A la tarde intentaré fer el sobre sorpresa o el gat, ja que he vist fotos i videos dels meus companys i són molt xulos.

      ResponElimina
    3. Hola bona tarda, sóc el Iker Carbelo i estic treballant les meves manualitats, quant hagi acabat les penjaré per poder-les compartir amb tots, he vist algunes manualitats dels meus companys i són molt boniques, fins aviat adéu.

      ResponElimina
    4. Així m'agrada que us aneu engrescant.
      Felicitats nois i noies!!!

      ResponElimina
    5. Hola soy la nayara ya te e enviado por correo mi travajo de plastica .
      El tiburón que se come al pez.
      Besos para todos mis compañeros

      ResponElimina
    6. Hola!!!!
      Sóc la Jana. Jo he decidit fer l'activitat del tauró que es menja el peix....m'ho he passat molt bé. Espero que us agradi.
      Fins aviat!!!!

      ResponElimina
    7. Sóc l'Ares m'agradat molt aquestes manualitats, de moment he fet 2, però les vui fer totes.

      ResponElimina
    8. Hola sóc el Jan, al final m'he decidit per la manualitats del tauró, encara que també farem la tutela del gato. M'ho he Passat molt bé.
      Espero q ya agradi. Fins aviat!

      ResponElimina
    9. Vinga en podeu fer més d'una i penjar-les.
      Felicitats a aquells que ja ho han fet.
      Petonets!!!

      ResponElimina
    10. Bona tarda, soc l.Aarón Mejías... ahir vaig fer el molinet..i avui he fet el tauró que es menja el peixet perquè és el que més m.agrada... i amb aquest m.he divertit molt.
      A la nit posarà les meves fotos la mama. Molts petons Ramona i abraçades virtuals per a tots Aarón Mejías

      ResponElimina
    11. Hola!Soc Nikolas.
      He hecho el molinillo de viento.
      Un abrazo!

      ResponElimina
    12. Un aplaudiment per tots vosaltres, continueu així de treballadors.
      Les senyoretes i el José

      ResponElimina
    13. Soy el junior están muy chulas estás manualidades . Hasta pronto.

      ResponElimina
    14. Hola soc Edgar Jimenez.
      He practicat 2 manualitats el peix i la titella.
      Fins aviat.

      ResponElimina
    15. Hola, sóc en Marc Mezcua!

      Jo he fet el tauró, uns ventalls (com si fossin fruites) i estic acabant una altra manualitat de les que hi ha per fer. M'està agradant molt!

      Una abraçada!!

      ResponElimina
    16. Veig que us estan quedant molt boniques aquestes manualitats, fins i tot hi ha nens que en fan més d'una. Aprofiteu i disfruteu al màxim.
      José i les senyoretes

      ResponElimina
    17. Hola sóc l´Alma:

      He fet totes les manualitats m´he divertit molt fent-les i les he guardat a una caoxa de record.

      Una abraçada forta.
      Tinc ganes de tornar a veure-ho´s

      ResponElimina