dimecres, 6 de maig del 2020

1r i 2n - PROPOSTA D'ACTIVITATS "GODÀS A CASA"- MÚSICA



Benvolgudes famílies,
aquesta setmana us volia proposar un REPTE molt divertit. Primerament, heu de veure la coreografía que
surt en aquest enllaç.







Durant la setmana l’heu de ballar, en família, sols...com vulgueu…
M’agradaria que m’envièssiu al e-mail un vídeo curtet de 15 segons per a que vegui com practiqueu
la cançó.


El meu mail: mlg2020@outlook.es



Per altre costat, per a que pugueu continuar practicant les notes de música i les figures rítmiques que hem
anat treballant durant el curs us envio aquestes activitats TIC.




Amb aquesta activitat recordareu les notes musicals:do,re,mi,sol.




Aquesta activitat és una mica més difícil que la de la darrera setmana, però si la feu vàries vegades us
sortirà.
Recordeu: negra (pà), corxeres (co-ca), blanca (pà-à).






Recordeu enviar un vídeo curtet de 15” aprox. on sortiu practicant la coreografía. Si algú vol enviar
també algún vídeo fent alguna de les altres activitats, és opcional
Molts ànims i sobretot gaudiu de la música en aquests dies!!!
Una súper abraçada,
Maria.

23 comentaris:

  1. Bon dia Maria,he vist los videos i m'he divertit molt, sobretot amb el segon.
    Assajare la coreografia durant la setmana i t'enviare el video.
    Petons
    Biel V

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Biel!!ja m'enviaràs el vídeo campió!
      Una abraçada.
      Maria

      Elimina
  2. Bon dia, sóc el Iker Carbelo, he vist el video de la coreografia i es molt xulo, quan el s'apagui bé, t'enviaré el correo.

    També e fet les activitats i m'he divertit molt.

    Fins habiat petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Iker!!ja m'enviaràs el vídeo!!
      M'alegro que t'hagis divertit amb les activitats!!
      Una abraçada.
      Maria

      Elimina
  3. Hola Maria!Soc Nikolas
    He escoltat les cançons practicand les notes i durant la semana enviarem el vídeo.Es muy xula la coreografía.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Nikolas!!ja m'enviaràs el vídeo artista!!
      Una abraçada.
      Maria

      Elimina
  4. Hola María,he fet les activitats i m,Ho he pasat be.
    La coreografía molt divertida,quan me la sapiga te la fare arribar.

    Salut

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé...quan tinguis el vídeo ja l'enviareu...
      Merci.
      Maria

      Elimina
  5. Hola sóc Aleix, m'ho he passat molt bé veient els vídeos. Durant la setmana practicaré la coreografia del ball i us l'enviaré al al correu.
    Adéu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Aleix!!ja m'enviaràs el vídeo.
      Una abraçada.
      Maria

      Elimina
  6. Hola Maria!!!!
    Sóc la Jana. He practicat totes les activitats, com he rigut amb la segona de les notes, però després d'uns quants cops, m'ha sortit força bé. També he començat a practicar la coreografia, quan la faci millor, faré el video i l'enviaré,
    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Superbé Jana!!ja m'enviaràs el vídeo!
      Una abraçada.
      Maria

      Elimina
  7. Hola soy nayara he practicado todas las actividades y ya te he enviado el video
    Un beso para todos

    ResponElimina
  8. Hola soy victory yo ya lo hecho la Mia Tambien mucho Gracias

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'ha agradat molt el vídeo!!
      Una abraçada.
      Maria

      Elimina
  9. Muy bien Victory campeón!!te animo a que hagas las actividades de música...son muy chulas!!
    Un abrazo.
    Maria

    ResponElimina
  10. Bones:

    Soc l´Alma de 1B; m´han agradat molt les activitats; l´última m´ha costat una mica.

    Salutacions i abraçades.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Alma!!ets una artista!!
      Una abraçada.
      Maria

      Elimina
  11. Hola Maria!!!
    Soc el Roc Butia. Avui la mare t'ha enviat el vídeo en el que faig la coreografia i el vídeo del meu germà ballant amb les marraques que ha fet. Demà faré la resta de les activitats.
    Adéu!!!

    ResponElimina
  12. Hola Maria!
    Sóc l'ELADI. Hem fet totes les activitats que ens has proposat de música. També practicat la coreografia amb la meva germana Aran. Avui t'envíuem el video.
    Una abraçada.
    Eladi.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt xulo el vídeo Eladi.
      Una abraçada.
      Maria

      Elimina