CASTELLÀ
¡Buenos días niños y niñas!Esperamos que estéis bien de salud y vuestra familia también.
Tenemos muchas ganas de volver a veros, ánimo ya queda poco para acabar el curso.
En primer lugar os animamos a leer la siguiente lectura para poder resolver el cuestionario. Debéis de estar muy atentos y leerlo más de una vez antes de contestar a las preguntas.
El Planeta triste y gris
https://es.liveworksheets.com/c?a=s&s=castellano%202%C2%BA&t=yj9m7v76qy&is=y&ia=y&l=xk&i=unooxn&r=fh
Mensaje secreto
https://www.liveworksheets.com/c?a=s&s=castellano%202%C2%BA&t=yj9m7v76qy&is=y&ia=y&l=tf&i=xtutt&r=xf
MATEMÀTIQUES
Activitat 1.
Per acabar la setmana, us proposem seguir practicant amb les diferents activitats online que ens ofereix el nostre llibre de matemàtiques Santillana. Aquesta vegada seran tasques relacionades amb el tema 10.- Per accedir-hi, heu d’anar a l’enllaç http://aulavirtual.santillana.es/av3online/login i entrar l’usuari i contrasenya que us va arribar per correu electrònic. No oblideu seleccionar en català i acceptar les condicions d’ús.
- A continuació, feu clic en “llegir en línia”.
- Entreu al calaix blau d’activitats online interactives.
- Seleccioneu “Unitat 10. Repartim” a la barra d'activitats.
Si teniu algun dubte a l’hora de fer les activitats, podeu llegir les explicacions que us ofereix el llibre a les pàgines del tema 10 o fer-nos arribar qualsevol consulta al nostre correu electrònic.
Activitat 2.
Una de les joguines que ens heu explicat que us agrada molt és el Lego.Avui us fem una proposta de matemàtiques diferent, que podeu fer amb peces de Lego o altres construccions semblants.
Agafeu, per exemple, dues peces del joc. Una de gran de 8x2 i una altra de més petita de 2x2
Col·loqueu les dues peces de forma que la gran toqui terra i la petita estigui a sobre, sense tocar terra. Aqui teniu un parell d'exemples.
- Investigueu de quantes formes diferents podeu col·locar les dues peces. Podeu fer dibuixos o fotografies.
- Després podeu mirar de jugar amb una peça de 8x2 i dues de 2x2. Atenció, que aquí hi ha més possibilitats.
- Compartiu les vostres conclusions als comentaris del bloc. Tothom té els mateixos casos?
- Proposeu noves regles i reptes als companys i companyes: amb més peces, amb peces diferents, jugant amb tres tipus de peces...
Aquí podeu visitar la proposta completa:
https://sites.google.com/xtec.cat/cesire-mates-take-away/prim%C3%A0ria-1r-a-3r/tocar-terra-no-tocar-terra
Activitat 3.
Per acabar us proposem no oblidar les taules de multiplicar.Us convidem a practicar-les jugant a la web https://www.tablasdemultiplicar.com/
Podeu fer un repte contrarrellotge:
Podeu guanyar un diploma:
I superar-vos a vosaltres mateixos en 100 segons:
Cuideu-vos molt i fins aviat!
Silvia i Jose
Hola soy la nayara ya he hecho el ejercicio del planeta y del mensaje secreto ahora ya voi por las multiplicaciones es todo muy divertido
ResponEliminaHola. Sóc el David
ResponEliminaHe fet les tasques(lectura, activitats....
Encara estic jugant amb el Lego. Puc fer moltes variants!!!
Hola, soy Adrián. He acabado de hacer los ejercicios de castellano, las actividades de matemáticas también!
ResponEliminaJose t, enviaré les fotos dels lego.
Adeu
Hola sóc la Maria Sanjuan. He fet l'activitat del planeta trist i també la del missatge secret . Les dos activitats han set molt divertides. Ara em posaré a fer la activitat del lego . Una abraçada!
ResponEliminaGracias a todos y todas por ser así de trabajadores y constantes.
ResponEliminaBesos y un abrazo muy fuerte.
José, Silvia y Ramona
Felicidades a estos niños de primero que trabajan muchísimo y hacen actividades de segundo.
ResponEliminaBesitos!!!
José, Silvia y Ramona
Hola sóc l'Aleix,
ResponEliminaja he fet les activitats de comprensió lectora i matemàtiques.
També he fet l'activitat del lego i hem fet fotos que te les enviarem al correu electrònic.
Adéu
Hola! Soc el Biel Perez. Ja he fet les activitats de castellà i mates. Bessitos!!
ResponEliminaMolt bé nens i nenes!
ResponEliminaPenseu que estem a la recta final d'aquest curs tan diferent.
Heu estat sempre preparats per treballar i això val un imperi!
Cuideu-vos i fins aviat!
Ramona, Silvia i Jose
Hola sóc el Roc Reig. He fet totes les activitats. Amb els legos he pogut fer 15 combinacions amb 2 peces... han tres moltíssimes més...
ResponEliminaBon dia, ahir vam fer l'activitat de les peces de Lego i vam fer fotos de totes les posicions que sortien amb les dues peces vam trobar 12 posicions i amb les tres peces surten moltíssimes.
ResponEliminaBon dia soc la Noa Perez, ja he fet les activitats de castellà i mates, pero no tinc cap lego per muntar.la mama em diu que em comprarà un i provarem de fer-lo.
ResponEliminaPero amb les altres activitats m´he divertit moltíssim.
fins aviat!!!!
Hola!!!! Soy Jana.
ResponEliminaAyer hice las actividades del comprensión lectora, las preguntas y el mensaje secreto.
També ahir vaig fer els exercicis del llibre de matemàtiques. Avui he fet els jocs de les taules de multiplicar, em posa nerviosa pel temps, però és divertit. Ara intentaré fer a l'ordinador el joc de Lego, ja que no tinc peces a casa, però ja he deduït que es poden fer moltes combinacions.
Fins aviat!!!!
Bon dia!!! Soc el Roc Butia. Avui he fet els exercicis de castellà. M'ha agradat molt descobrir el missatge secret!!! També he fet el joc dels legos. Amb dos peces em surten 15 combinacions i amb tres moltíssimes. N'hi he fet 26 però ja he vist que en podia fer moltes més. He jugat amb els jocs per practicar les taules de multiplicar peròn he pogut fer els exercicis del llibre. No es carregava. Un cop ficat usuari i contrasenya sortia missatge"accion en curso, obteniendo libreia". Demà al matí ho tornaré a intententar.
ResponEliminaFins aviat!!!
Bon dia a tothom,
ResponEliminaSóc l'Alba. He fet tots els exercicis de castellà i de mates i m'han agradat molt.
Ara mateix, acabo de fer el joc de LEGO amb 2 peces (una de 4x2 i una de 2x2) i he pogut fer 15 combinacions diferents. Amb 3 peces, surten 'supermil' combinacions, jejeje.
El meu repte del joc de LEGO és que amb una peça de 4x2 i una peça de 2x2, quantes combinacions podeu fer si la peça petita ha d'estar tota damunt de la peça gran?
Petons i abraçades.
Bon dia nois i noies,
ResponEliminaMolt bones propostes i experimentacions.
Atents i atentes a les activitats d'avui!
Cuideu-vos!
Ramona, Silvia i Jose