dimecres, 1 d’abril del 2020

1r i 2n - PROPOSTA D'ACTIVITATS "GODÀS A CASA"-MÚSICA


Aquesta setmana us proposo un repte musical.
Heu de veure el vídeo que us he fet de la dansa: Dansa, dansa de la Dàmaris Gelabert i l’heu de ballar amb la família.Teniu una setmana per practicar-lo i a partir de la setmana o si algú se’l sap abans,el podeu penjar un petit fragment al twitter de l’escola.
Només cal que cliqueu a l'enllaç i podreu veure el vídeo.
Quan tornem a l’escola la podrem ballar tots plegats!!!

Maria

23 comentaris:

  1. Hola! Soc el Biel Perez! Aquest mati ja hem començat a assajar la cançó amb el meu germanet Aleix! Ens agrada molt la Damaris. Cada dia ballem i surto al balcó a tocar el violi. La musica sempre esta a casa nostra.
    Una abraçada molt gran!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Biel com estàs??m'ha fet molta il.lusió tenir notícies teves.Gaudeix d'aquests dies amb la família i amb el teu germà.Juga,toca el violí que ho fas molt bé i gaudeix de la música.Una abraçada súper súper gran!!

      Elimina
  2. Hola María, soc l, Adrián.
    Una canço molt xula, assajare per poder ballarla tots junts a la tornada a l,escolar.
    Una abraçada!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Adrián,com estàs??m'ha agradat molt rebre notícies teves.Assaja molt la dansa i quan tornem a l'escola la ballarem.Una súper abraçada.

      Elimina
  3. Hola Maria, sóc l'Aarón Mejías. He estat mirant el video i he començat a ballar una mica amb la meva mare. M'ha agradat molt veure't al video. Tinc ganes de tornar a l'escola.

    Petons i abraçades.

    ResponElimina
  4. Hola Aaron,com estàs?m'ha agradat molt rebre notícies teves.Balla la dansa,juga amb els pares i la teva germana i aprofita aquests dies per llegir i escoltar música.Una abraçada molt molt gran.

    ResponElimina
  5. Hola Maria. Sóc el Gilian de 1rB, avui l'hem ballat amb la mare pero no ens ha sortit gaire bé. Ens veurem aviat!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Gilian!!poco a poco ja veuràs com et sortirà millor.M'ha agradat molt rebre notícies teves.Una abraçada.

      Elimina
  6. Hola Maria soc l'Ares he estat practicant la dansa amb el meu germa Roc.
    Et trobo a faltar. adeu petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Ares!! m'alegro molt de que estiguis ballant la dansa...jo també tinc ganes de tornar a l'escola i veure-us a tots.Cuida't molt

      Elimina
  7. Hola Maria, sóc el David.
    La ballaré a casa amb la família.
    Fins aviat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola David!!com estàs?m'he posat molt contenta de rebre notícies teves.Balla la dansa,juga molt i gaudeix d'aquests dies a casa per estar amb la família.Cuida't molt i ens veiem ben aviat!!

      Elimina
  8. Hola soy el Junior
    Me a Gustado mucho buestra canción
    La ensallare cm mi familia. Besitos 💋💋💋💋

    ResponElimina
  9. Hola Junior!cómo estás?Que bien que me hayas escrito!!Baila la danza y juega mucho con la família.Cuídate mucho!!

    ResponElimina
  10. Hola sóc la Iria, m'ha sgradat molt la dansa. La he practicat una mica però el ritme encara no em surt del tot bé. Mua mua

    ResponElimina
  11. Hola Iria!com estàs?m'alegra molt rebre notícies teves.Practica la dansa que quan tornem a l'escola ja me l'ensenyaràs!!molts petons

    ResponElimina
  12. Hola soy el Joel. Yo también la estoy practicando con mi madre y mi hermana. Besos!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Joel!! Me alegro mucho.Sigue practicándola y ya me la enseñarás.

      Elimina
  13. Soc el Iago
    Terra- Serra
    Jupiter -Peter
    Estrella- Cella
    Mart-Mar
    Urà – Marrà
    Planeta – Cometa
    Sol- Mussol
    Venus- Barnús
    Univers- Vers
    Cohet –Fuet

    ResponElimina
  14. Soc la Ona
    Saturn- Nocturn
    Estrella-Bella
    Sol-Mussol
    Mercurí–Murrí
    Urà – Marrà
    Planeta – Cometa
    Terra-Furà
    Mart-Marc
    Meteorit-Crit
    Univers-Vers

    ResponElimina
  15. Hola Srta Maria:

    Hem fet el ball... t´ho enviarem per mail. ha quedat molt xulo per què ho he fet tots junts a casa.

    Salutacions.

    Alma Puerto 1ºB

    ResponElimina
  16. Hola Maria, sóc el Marc Mezcua!
    M'agrada molt el ball i l'assajo amb la Nerea i la mama, però no l'hem grabat.
    Una abraçada!

    ResponElimina