dimecres, 10 de juny del 2020

1r i 2n - PROPOSTA D'ACTIVITATS "GODÀS A CASA"- MÚSICA



Hola famílies,


com esteu?La setmana passada vau fer súper bé el REPTE de les cançons!!!
Aquesta setmana us vull proposar un REPTE  nou. 


Primerament us proposo un joc molt divertit en el qual haureu d’esbrinar quin
instrument és el que sona.


Un altra activitat que us proposo per aquesta setmana és la del dictat rítmic.
Després del que heu practicat aquests dies el PÀ, CO-CA, SHHH, PÀ-A.
Segur que els aneu esbrinant és important que estigueu molt atents.





Espero que gaudiu molt de les activitats.


Una abraçada.

Maria.

45 comentaris:

  1. Bon día, soc Adrian.
    Ja he jugat als jocs i han sigut molt divertits! Nomes m.he equivocar en un instrument.

    Adeu

    ResponElimina
  2. Hola, soc el Biel Saurat.
    He fet els exercicis de musica, primer m'he equivocat una mica amb els instruments, pero ho he tornat a fer i m'ha sortit molt millor.
    Amb els ritmes m'ho he passat molt be.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Súper bé Adrián!!!

      Elimina
    2. Perdona Biel, volia contestar el comentari de dalt i se m'ha colapsat l'ordinador.Molt bé Biel prova-ho més vegades.

      Elimina
  3. Bon dia Maria, m'han agradat molt els jocs, al dels instruments he fallat 2 cops, i a l'altre he arribat fins al 3r nivell!!

    ResponElimina
  4. Hola Maria, he fet tots els jocs que m'has proposat i són molt xulos, m'han sortit molt bé !!! �� �� ��

    ResponElimina
  5. Hola soc la Iria ,m'han agradat molt aquests jocs de música.

    ResponElimina
  6. Hola Maria,

    M'han agradat molt els jocs.

    Adéu!!!

    ResponElimina
  7. Hola Maria.
    Els jocs m'han agradat molt, el primer ja l'havia fet al conservatori.
    Un peto adéu!!!

    ResponElimina
  8. Hola Maria soc L'Alba ja he fet els GAMES i m'han agradat molt.
    Son molt originals.
    Adeu!!!!!
    Besitos i abraçades!!!!

    ResponElimina
  9. Hola Maria.
    Sóc el David Vallina
    M'han agradat molt. Els he fet força bé.
    Una abraçada

    ResponElimina
  10. Hola bona tarda, sóc el Iker Carbelo, m'han agradat molts els jocs, els he repetit moltes vegades.
    Adéu, petons.

    ResponElimina
  11. Súper bé Iker!!una abraçada.

    ResponElimina
  12. Hola.Soc Nikolas Enascut
    M’han agradat molt aquests jocs.
    Una abraçada!

    ResponElimina
  13. Hola Maria sóc l'Aleix Ribes de 2n B, ja he fet les activitats i m'han agradat sobretot la dels instruments.
    Una abraçada i fins aviat.

    ResponElimina
  14. Hola soy la nayara ya he jugado a las actividades de música y me a parecido muy divertido.
    Besos para todos

    ResponElimina
  15. Hola , sóc la Carlota. m´han agradat molt les activitats de música!!
    Fins aviat !!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Carlota!!M'alegro de que t'hagin agradat!!

      Elimina
  16. Hola, sóc la Berta. Les activitats de música, m´han semblat molt divertides !!
    Adéu!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'alegro de que t'hagin agradat Berta!!!

      Elimina
  17. Hola Maria, He fet les 2 activitats de música i m´han agradat molt, sobretot la de reconèixer els instruments. A la 2ª he aconseguit els 3 nivells molt be.

    ResponElimina
  18. Hola sóc el Miquel, shir ja vaig fer les tasques i em van sortir molt bé,
    Adéu

    ResponElimina
  19. Hola!!!! Sóc la Jana. M'han encantat les activitats d'aquesta setmana, ha set molt divertit.
    Fins aviat!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Jana!!les pots fer sempre que vulguis durant l'estiu!!!

      Elimina
  20. CARLA:
    Quines activitats més xules. Gràcies!!

    ResponElimina
  21. Hola Maria!
    M'han agradat molt l s activitats d'aquests setmana.La de les notes musicals la que mes.
    Bon cap de setmana!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Aurembiaix!!!les pots fer també a l'estiu!!

      Elimina
  22. Hola Maria! Soc el Biel Perez!! M'agraden molt les activitats de musica!!! Bessitos!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Biel m'alegro de que t'agradin!Continua practicant el violí a l'estiu!!

      Elimina
  23. Hola Maria, he gaudit molt fent les activitats de música d'aquesta setmana, els ritmes gairebé els he encertat tots i els instruments m'han costat una mica més.

    Adéu i ànims que ja queda poc perquè tot vagi tornant a la normalitat.

    ResponElimina
  24. Súper bé Adrià!!a l'estiu també els pots fer, hi han moltes activitats en la web aprendiendomusica.

    ResponElimina