dilluns, 23 de març del 2020

1r - PROPOSTA D'ACTIVITATS "GODÀS A CASA".
















Benvolgudes famílies i nens i nenes,

Estem vivint una situació excepcional, però volem seguir en contacte amb tots i cadascun de vosaltres. El Bloc del Cicle Inicial és l’eina de comunicació que hem decidit utilitzar per seguir connectats.

Durant aquests dies a casa teniu l’oportunitat de repassar moltes de les coses que hem anat aprenent durant el curs per tal de no oblidar-les.

Us proposem que totes les activitats que aneu fent en una llibreta o en diferents fulls, les aneu guardant per tal de fer-ne un recull i, en tornar a classe, poder-les ensenyar als companys i companyes com si es tractés d’un petit diari on, a més a més, podeu afegir dibuixos, fotos... de tot el que aneu fent.

Cada matí podem començar a treballar de la mateixa manera que ho fem quan arribem a les classes que és escrivint i llegint la data. Així que us posem un enllaç per veure els dos vídeos de la Damaris Gelabert per repassar els dies de la setmana i els mesos de l’any que tant us agraden.

https://www.youtube.com/watch?v=4atoVE3t-yo&vl=es

https://www.youtube.com/watch?v=ukRuUKW9ek0

Ara haureu d’explicar als pares com els treballem a la classe: diem els dies de la setmana ordenadament començant pel dilluns o cap a endarrere començant pel diumenge o endevinar quin dia és: si avui es dimecres, ahir va ser? i demà serà? I el mateix amb els mesos de l’any.

A més a més, us convidem a continuar treballant practicant la lectura diària del vostre quadernet, els pares us poden fer un dictat de paraules, escriure 2 frases amb algunes d’aquestes paraules. Recordeu fer molt bona lletra amb un llapis amb molt bona punta i començar amb lletra majúscula i acabar amb un punt.

Us deixem una plantilla per si la voleu fer servir:

https://drive.google.com/file/d/1KXDgcLz8FBU2ketcChRoq39tkSM_3xAa/view?usp=sharing

Ben aviat ens retrobarem a l’escola i seguirem treballant tant o més del que sempre fem!

Fins aviat!

Úrsula i Encarna

11 comentaris:

  1. Hola Úrsula soc l'Ares et trobo a faltar. Als meus companys tambe.
    US ASTIMO A TOTS.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Ares!!
      Estic molt contenta que m´hagis escrit.Jo també us trobo a faltar, però ben aviat tornarem a gaudir de l' escola i dels companys/es :)
      Una abraçada!!

      ÚRSULA

      Elimina
  2. Hola Encarna soc l'Aaron i també trobo a tots molt a faltar!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Aaron, jo també et trobo a faltar i als teus companys i companyes de la classe. T'envio un petó i una abraçada molt forta, això sí, des de la distància. Aviat ens tornarem a veure!!!

      Elimina
  3. hola Encarna soc l'Alex. Com estas? tinc ganes de tornar al cole.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Alex, moltes gràcies per preguntar. Jo estic molt bé i espero que vosaltres també.Jo també tinc ganes de tornar a l'escola però, mentres tant, me'n recordo molt de tu i dels altres companys i companyes. Un petó i una abraçada molt forta!!

      Elimina
  4. Hola Úrsula!!
    sóc la Alma. M´esforçare molt per fer deures.Tinc moltes ganes de tornar al cole; espero que sigui aviat. Us trobo molt a faltar a tots/es. Una abraçada molt gran.

    ResponElimina
  5. Hola Alma!! Estic molt contenta de que m' escriguis, jo també tinc ganes de tornar a l'escola i estar amb tots vosaltres.T' animo ha seguir treballant una estoneta cada día. Mols petons.

    ResponElimina
  6. Hola Alma!! Estic molt contenta de que m' escriguis, jo també tinc ganes de tornar a l'escola i estar amb tots vosaltres.T' animo ha seguir treballant una estoneta cada día. Mols petons.

    ResponElimina
  7. Bona nit Úrsula i Encarna! Tinc ganes de poder sortir de casa i poder jugar al parc i anar a l'escola. Tot anirà bé, ens en sortirem aviat ens veurem. Abracitos del Gilian

    ResponElimina
  8. Hola Gilian,estem molt contentes que ens escriguis. Nosaltres també en tenim moltes ganes de sortir i d'anar a l'escola però, com tu dius, hem de tenir paciència i mentres tant continuar treballant de la millor manera possible per seguir aprenent.
    Moltes abraçades i petons!!!
    Úrsula i Encarna

    ResponElimina