dilluns, 17 d’octubre del 2022

2n - SORTIDA A AGRAMUNT I EL CASTELL DE MONTSONÍS.

Divendres dia 14 d’octubre, els nens i les nenes de segon vam fer una sortida a Agramunt. Vam visitar l’Espai Guinovart on vam poder contemplar l’obra del gran artista Josep Guinovart. Ens va agradar molt i vam poder comprovar que en realitat es tracta d’un artista genial. Vam veure tres obres molt boniques del museu: el mural de “Les quatre estacions, l’Era i la Cabana. També vam fer un taller molt interessant. Cada nen o nena va fer un mussol, animal molt present en l’obra de Guinovart, i el va decorar lliurement i de manera molt creativa.

També vam anar a la Plaça del poble on vam veure l’Ajuntament. A la porta hi ha havia tres gegants i un refugi de la Guerra Civil que es troba situat sota de l’Església.

A l’hora de dinar vam anar a un parc molt gran i preciós ple de placetes amb instal·lacions pels nens: jocs infantils, una pista per patinadors i una gran tirolina. Va fer molt bon temps.

Després de dinar vam anar a visitar el Castell de Montsonís. Es tracta d’un castell autèntic. Nosaltres vam veure les habitacions que estan obertes al públic. Ens va agradar moltíssim i semblava que ens havíem traslladat a l’edat mitjana on hi vivien els cavallers amb les seves armes, banderes i escuts. Vam veure la torre de l’homenatge, les estances principals, la cuina, el celler, la presó, l’església que hi ha a la vora i vam aprendre com era la vida en aquella època.

Va ser una sortida fantàstica que vam poder compartir amb els nostres companys i companyes i amb el nostre professorat.

Podeu veure un recull de fotos al següent enllaç: https://photos.app.goo.gl/EMWUVzow3LZXytPC6